راه شهیدان سلیمانی و المهندس را ادامه می‌دهیم

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

راه شهیدان سلیمانی و المهندس را ادامه می‌دهیم

راه شهیدان سلیمانی و المهندس را ادامه می‌دهیم

رئیس حشدالشعبی عراق گفت: امیدوارم بتوانیم راه شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را دنبال کنیم و راهشان را برویم.

به گزارش خبرنگار مهر، «فالح الفیاض» رئیس حشد الشعبی عراق در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که پیش از ظهر امروز(پنجشنبه) در حسینیه امام خمینی(ره) و در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، ملت شریف ایران و همه شما بزرگواران و شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه و خانواده های شهدای عزیز تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: من فکر نمی‌کردم که بخواهم در جمع شما و محضر شما برای تسلیت شهادت این سردار بزرگ و این فرمانده شجاع حضور پیدا کنم.

الفیاض گفت: برای ما بسیار گران و سنگین است که در سرزمین عراق، سرزمین حضرت اباعبدالحسین(ع) و به دست افراد شقی و شروری خون پاک این عزیزان روی زمین ریخته شود. من به همه شما ملت مسلمان ایران، ملت برادر و دوست، تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس حشدالشعبی عراق تاکید کرد: بسیار افتخار می‌کنم و سعادتمندم که تسلیت همه مسئولین و همه مردم عراق را به شما ملت ایران منتقل کنم. مردم مسلمان عراق در از دست دادن این شهید دلاور و در این عزا، یکپارچه و یک زبان ایستادند و اعلام کردند فرمانده تشکر می کنیم از شما، فرمانده «سعیت مشکور» و خداوند متعال جزایت عطا کند.

وی خاطرنشان کرد: شهید بزرگوار ابومهدی المهندس در طول این مدت همواره همراه و همگام با این شهید بزرگوار، سپهبد سلیمانی، بود و جان خودش را در این راه نثار کرد و به دست شقی‌ترین افراد و پست‌ترین افراد او و همراهانشان شهید شدند.

الفیاض گفت: خداوند به همه آنها جزای خیر عنایت کند و امیدواریم ما هم بتوانیم راه این عزیزان را دنبال کنیم و راهشان را برویم و خداوند متعال به اسلام و مسلمانان نصرت عنایت کند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران