علمای لبنانی حمله آمریکا به مواضع حشد شعبی را محکوم کردند

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

علمای لبنانی حمله آمریکا به مواضع حشد شعبی را محکوم کردند

هیئت علمای بیروت در لبنان تجاوز نظامی آمریکا به مواضع حشد شعبی را محکوم کردند.

علمای لبنانی حمله آمریکا به مواضع حشد شعبی را محکوم کردند – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، هیئت علمای بیروت در بیانیه‌ای تاکید کرد ایالات متحده آمریکا از طریق تجاوز خود به مواضع حشد شعبی، به دنبال ارسال پیام‌هایی است مبنی بر اینکه آمریکا اینجاست(درعراق) و حرف آخر و تعیین کننده را در صحنه عراق می‌زند و آماده رویارویی با محور مقاومت است.

این بیانیه افزود ما این تجاوز آمریکایی را محکوم کرده و آن را اقدامی تروریستی قلمداد می‌کنیم که با هدف تضعیف محور مقاومت از خاک عراق و در شرایط داخلی حساس این کشور صورت گرفته است،‌هدف آمریکا تحقق منافع مشترک با رژیم صهیونیستی و از بین بردن نگرانی اسرائیلی در خصوص افزایش قدرت مقاومت است.

واکنش گروه سیاسی اهل سنت عراق به بمباران مواضع حشد شعبی از سوی آمریکا

شامگاه یکشنبه هشتم دی،مواضع «گردان‌های حزب‌الله» عراق وابسته به حشد شعبی در شهر مرزی القائم استان الانبار (غرب عراق) هدف حملات هوایی آمریکا قرار گرفت.

«جواد کاظم الربیعاوی» مدیر دفتر عملیات مشترک حشد شعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: در نتیجه تجاوز جنایتکارانه به مواضع تیپ‌های 45 و 46 وابسته به حشد شعبی در شهر القائم در استان الانبار شمار شهدا و مجروحان به 27 شهید و بیش از 50 مجروح افزایش یافته است.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز بلافاصله پس از انجام این حمله، در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش این کشور مواضع حشد شعبی در نزدیکی شهر القائم را هدف حمله هوایی قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *