روایتی از زندگی شهید قاسم سلیمانی به قلم رضا رسولی نگارش می‌شود

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

نشر ستاک منتشر می‌کند

روایتی از زندگی شهید قاسم سلیمانی به قلم رضا رسولی نگارش می‌شود

روایتی از زندگی شهید قاسم سلیمانی به قلم رضا رسولی نگارش می‌شود

رضا رسولی، نویسنده و پژوهشگر عرصه ادبیات دفاع و مقاومت در تازه‌ترین اثر خود، فرازهایی از زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی را در قالب یک داستان بلند روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رسولی با اعلام این خبر تصریح کرد شهید سلیمانی در بین فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت از ویژگی‌های خاصی برخوردار بود که وی را نسبت به همرزمانش متمایز می‌کرد. حاج قاسم سلیمانی علاوه بر اینکه در تمام طول دوران دفاع مقدس از جمله رزمندگان و فرماندهان جان بر کف خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب و ایران بود، در دهه اخیر به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه، نقش کلیدی در هماهنگ کردن محور مقاومت برای مبارزه با جریانات تکفیری، داعش و حامیان آنها در منطقه غرب آسیا و پاسداری از حریم اهل بیت در عراق و سوریه و همچنین مرزبانی قهرمانانه از مرزهای ایران را بر عهده داشت.

خدمات این فرمانده شهید به امور نظامی و امنیتی محدود نبوده و این شهید سرافراز در بزنگاه‌های اجتماعی، مددرسان مردم ایران بوده است. در جریان زلزله بم، مبارزه با اشرار و همچنین در ماجرای سیل ابتدای سال ۹۸ او از جمله مددرسانان به مردم بود و در یک کلام هرجا که خدمت برای مردم، معنا پیدا می‌کرد حاج قاسم حضور داشت.

به عنوان یک نویسنده وظیفه خود می‌دانم که برای آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان، با این الگوی ایمان و مردانگی، فرازهایی از زندگی این شهید بزرگوار را در قالب داستان بلند روایت کنم.

گفتنی‌ست رضا رسولی پیش از این زندگی‌نامه سپهبد شهید صیاد شیرازی، امیر شهید منصور ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین کتاب شناسایی ویژه‌ی خاطرات و خدمات اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران را در دوران دفاع مقدس، به رشته تحریر درآورده است.

گفتنی‌ست اثر این نویسنده توسط نشر ستاک به زیور طبع آراسته خواهد شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران