انتخاب اسباب‌بازی‌ برای کودکان، یک روند ضروری است

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

سیدحسین دکمه‌چی در گفتگو با مهر:

انتخاب اسباب‌بازی‌ برای کودکان، یک روند ضروری است

انتخاب اسباب‌بازی‌ برای کودکان، یک روند ضروری است

رئیس اتحادیه صنف خرازی فروشان و وابسته تهران ضمن اشاره به اهمیت بازی برای کودکان شناخت اسباب بازی‌های آنها را ضروری دانست.

سیدحسین دکمه‌چی رئیس اتحادیه صنف خرازی فروشان و وابسته تهران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازی یکی از کارکردها و نیازهای کودک محسوب می‌شود که ضمن سرگرم کردن کودک، او را برای ورود به زندگی واقعی آماده می‌سازد. انتخاب اسباب‌بازی مناسب موضوعی است که باید مورد توجه خانواده‌ها قرار گیرد زیرا هیچ چیز برای کودک جای اسباب بازی را نمی‌گیرد.

او ادامه داد: او با اسباب بازی خود تنها بازی نمی‌کند، بلکه اسباب بازی را تبدیل به موجودی جاندار می‌کند که با او دوست می‌شود، دعوا می‌کند، درددل می‌کند، نصیحت می‌کند، نگرانی‌هایش را در میان می‌گذارد و استرس خود را تخلیه می‌کند؛ طبیعی است که در این بین اسباب بازی‌های مورد استفاده کودک نیز اهمیت زیادی دارد.

دکمه‌چی بیان کرد: یادآوری دوران کودکی خاطره اسباب بازی‌های دلخواه را برای ما زنده می‌کند، چرا که اسباب بازی‌ها از عوامل عمده شادی و نشاط در کودک و همچنین ابزاری برای یادگیری و رشد هستند.

او اظهار کرد: ژان پیاژه معتقد است که در گزینش اسباب بازی برای کودک باید دقت شود، زیرا در شکل‌گیری تمایلات عاطفی و روانی او نقش مهمی ایفا می‌کند و چنان چه در انتخاب آنها دقت و توجه کافی نشود، تمایلات کودک ناخواسته به گونه‌ای دیگر شکل می‌گیرد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران