رونمایی از دو کتاب نشر ۲۷ در پاسداشت شهدای عرفه

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

پنجشنبه در حوزه هنری برگزار می‌شود؛

رونمایی از دو کتاب نشر ۲۷ در پاسداشت شهدای عرفه

رونمایی از دو کتاب نشر ۲۷ در پاسداشت شهدای عرفه

دو کتاب جدید درباره فرماندهان لشگر ۲۷ محمدرسول‌الله روز پنجشنبه ۱۹ دی در مراسم پاسداشت چهاردهمین سالگرد شهادت سعید مهتدی و سعید سلیمانی رونمایی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم پاسداشت چهاردهمین سالگرد شهادت شهیدان سعید مهتدی و سعید سلیمانی از فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (شهدای عرفه) روز پنجشنبه ۱۹ دی در حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این مراسم که جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در آن حضور خواهند داشت، از دو کتاب «بحر سعید» و «هم‌نفس» که زندگی‌نامه این دو شهید را شامل می‌شوند، رونمایی می‌شود.

کتاب «بحر سعید» سرگذشت‌نامه شهید سعید سلیمانی و کتاب «هم‌نفس» زندگی‌نامه شهید سعید مهتدی است که به قلم سیدحسن شکری نوشته و به‌تازگی توسط نشر ۲۷ بعثت چاپ شده‌اند.

مراسم گرامیداشت شهدای عرفه و رونمایی از این‌دوکتاب روز پنج‌شنبه ۱۹ دی از ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، تقاطع حافظ برگزار می‌شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران