زلزله خراسان رضوی تا این لحظه خسارت جانی نداشته است

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

زلزله خراسان رضوی تا این لحظه خسارت جانی نداشته است

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص زلزله ۵.۸ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین مرز استانهای خراسان رضوی و خراسان جنوبی – حوالی سنگان توضیح داد.

زلزله خراسان رضوی تا این لحظه خسارت جانی نداشته است – اخبار اجتماعی –

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم با اشاره به وقوع زلزله زمین لرزه‌ای به قدرت 5.8 ریشتر در عمق 8 کیلومتری زمین، مرز استانهای خراسان رضوی و خراسان جنوبی – حوالی سنگان اظهار کرد: 4 تیم امداد و نجات به همراه یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وی در خصوص خسارت جانی و مالی در این حادثه گفت: تا این لحظه گزارشی از خسارت جانی نداشته ایم اما در ساعت بعدی اطلاعات دقیقی‌تری اعلام خواهد شد.

بلاتکلیفی تعیین رئیس جدید هلال احمر توسط رئیس‌جمهور بعد از گذشت 14 روز!انتخاب سرپرست برای هلال احمر غیرقانونی استسقوط بهمن در ارتفاعات توچال/ استقرار نیروهای هلال‌احمر در منطقه

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران