برف در جاده هراز و کرج ـ چالوس/ مه‌گرفتگی در محورهای مواصلاتی 6 استان

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

برف در جاده هراز و کرج ـ چالوس/ مه‌گرفتگی در محورهای مواصلاتی ۶ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف و باران در چند جاده کشور خبر داد.

برف در جاده هراز و کرج ـ چالوس/ مه‌گرفتگی در محورهای مواصلاتی 6 استان – اخبار اجتماعی –

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون در ارتفاعات محورهای هراز، کرج ـ چالوس، جاده روانسر ـ پاوه در استان کرمانشاه شاهد بارش باران هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان مخصوصاً محور رشت ـ کوچصفهان، رشت ـ فومن و محور بانه ـ سقز در استان کردستان، گفت: در ارتفاعات استانهای آذربایجان غربی، زنجان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و رضوی مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده مشاهده می‌شود.

وی تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران از پل فردیس تا گرمدره در مقاطع مختلف سنگین و نیمه‌سنگین و در آزادراه ساوه ـ تهران در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم است.

هواشناسی ایران 98/10/09|بارش برف و باران تا روز جمعه در برخی استان‌ها/ تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتیبرخورد 30 خودرو‌ در شهرستان‌ کوهرنگ به علت کولاک برف

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران