زمان کمی برای هماهنگی تیم امید وجود داشت

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

زمان کمی برای هماهنگی تیم امید وجود داشت

زمان کمی برای هماهنگی تیم امید وجود داشت

مهاجم تیم فوتبال امید می گوید بازیکنان این تیم در فرصت کوتاه به هماهنگی لازم نرسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اللهیار صیادمنش درباره عملکرد تیم فوتبال امید در دو بازی ابتدایی رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، گفت: به نظرم ما در هر دو بازی خصوصا نیمه دوم بهتر از حریفان بودیم و چندین موقعیت برای گلزنی داشتیم. با این وجود ناهماهنگی در تیم ما طبیعی است!

بازیکن تیم فوتبال امید اظهار داشت: حریفان ما مدت ها کنار هم در اردو بودند اما خود من چند روز کنار بچه ها بودم؟ سایر نفرات هم فقط یک هفته در قطر کنار هم تمرین کردند. طبیعی است که در این مدت کوتاه با هم هماهنگی لازم را نداریم. کادر فنی در این فرصت کوتاه چه کاری باید انجام بدهد؟

مهاجم تیم امید اضافه کرد: اطلاعاتی که در مورد حریفان داشتیم کاملا درست بود و با بهترین آنالیز وارد زمین شدیم اما اجرای برنامه های مورد نظر برابر آماده‌ترین و هماهنگ ترین تیم ها سخت است. مطمئن باشید کره بهترین تیم این رقابت هاست. با این وجود نیمه دوم آنها از ترس تیم ما دفاع می کردند و کاملا برتر از حریف بودیم.

صیادمنش در پایان گفت: برای بازی سوم مقابل چین انگیزه داریم و می دانیم هنوز چیزی تمام نشده است. مطمئن باشید با تمام وجود برای جبران این نتیجه می جنگیم. حق ما در این دو بازی حداقل ٤ امتیاز بود چون شایسته شکست ازبکستان و تساوی مقابل کره بودیم اما با بدشانسی فرصت ها از دست رفت.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران