سرلشکر باقری به سردار «اسماعیل قاآنی» تبریک گفت

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

طی پیامی؛

سرلشکر باقری به سردار «اسماعیل قاآنی» تبریک گفت

سرلشکر باقری به سردار «اسماعیل قاآنی» تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انتصاب سردار «اسماعیل قاآنی» به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه، انتصاب وی را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت به مردم ولایتمدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران‌سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی‌نعمتان راستین می‌گردد.

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی
با سلام و تحیات

انتصاب جنابعالی به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با تدبیر حکیمانه و حکم مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌باشد را تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک حسن اعتماد معظم‌له و شایستگی‌های آن برادر گرامی در هدایتگری و نقش‌آفرینی در عرصه‌های دفاع مقدس و مبارزه با تروریسم داعش در خاطرات ثبت و ضبط خواهد گردید و برکات معنوی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که از همرزمان جنابعالی بودند، در ادامه این راه شما را یاری خواهد نمود.

موفقیت و سرافرازی جنابعالی در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و منویات و تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران