سیستم "بیدو"ی چینی به‌دنبال جایگزینی "جی‌پی‌اس" امریکایی

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

سیستم "بیدو"ی چینی به‌دنبال جایگزینی "جی‌پی‌اس" امریکایی

چین به دنبال راه‌اندازی سیستم ناوبری ماهواره‌ای خود با عنوان «بیدو» است تا این سیستم را جایگزین ناوبری «جی‌پی‌اس» امریکایی کند.

سیستم "بیدو"ی چینی به‌دنبال جایگزینی "جی‌پی‌اس" امریکایی – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سیستم ناوبری ماهواره‌ای چین با عنوان «بیدو» تا سال 2020 راه‌اندازی می‌شود تا بتواند جایگزینی برای سیستم ناوبری "جی‌پی‌اس" امریکایی شود.

با وجود اینکه سیتم‌های گوناگونی برای جایگزینی جی پی اس در جهان طراحی و تولید شده است اما سیستم ناوبری امریکایی تاکنون جایگزین جدی‌ نداشته و بدون رقیب به تمام جهان خدمات ارائه می‌کرده و البته همین انحصار در سیستم ناوبری امکان سوءاستفاده زیادی به امریکا می‌داده است. به‌دنبال همین عملکرد انحصاری، دولت چین به‌دنبال تکامل سیستم «بیدو» دو ماهوراه دیگر تا سال 2020 به فضا پرتاب می‌کند تا تعداد ماهواره‌های مورد استفاده برای این سیستم به 24 عدد برسد.

چین از سال 2012 به‌دنبال جایگزینی جی‌پی‌اس است تا در نهایت در سال 2035 سیستم تکامل‌یافته تر از جی‌پی‌اس به جهان عرضه کند.

سرخ‌پوشان به تجهیزات جی‌پی‌اس مجهز شدند + تصاویرکشف و شناسایی سلول‌هایی با قابلیت جی‌پی‌اس در مغز انسان

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *