فراخوان شرکتهای دانش‌بنیان ایرانی برای طراحی چیپ کارت ملی هوشمند و گذرنامه

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

فراخوان شرکتهای دانش‌بنیان ایرانی برای طراحی چیپ کارت ملی هوشمند و گذرنامه

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان کشورمان خواسته است که به تولید چیپ‌های کارت ملی هوشمند و گذرنامه ورود کنند.

فراخوان شرکتهای دانش‌بنیان ایرانی برای طراحی چیپ کارت ملی هوشمند و گذرنامه – اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با توجه به اهمیت توسعه فناوری‌های با تکنولوژی بالا و نیازهای موجود کشور، ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به حمایت از طرح‌های فناورانه سه حوزه «طراحی، ساخت و تولید پمپ‌های خلا توربومولکولار»، «طراحی چیپ کارت ملی هوشمند و گذرنامه» و «تولید اعداد تصادفی کوانتومی ایمن پرسرعت» کرده است.

در این فراخوان آمده است که طرح‌های ارسالی در کارگروه تخصصی ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارزیابی و در صورت پذیرش، از تسهیلات کم‌بهره و کمک بلاعوض، بهره‌مند می‌شوند.

همچنین معیارهای داوری طرح‌ها، معیارهای فنی، تجاری و نوآوری خواهد بود و این فراخوان از 7 دی تا 7 بهمن‌ ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

شرکت‌های متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.

مشکلات بیمه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان رفع شود/خلاء قانونی در حوزه شرکت‌های دانش بنیانحذف معافیت‌ مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان شایعه استسهم 2 میلیون دلاری شرکت‌های دانش بنیان گلستان از صادرات استان

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *