شهادت حاج‌قاسم دل‌ها را به هم نزدیک کرد/ شکاف‌ها برداشته شد

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

جعفر جهروتی‌زاده مطرح کرد؛

شهادت حاج‌قاسم دل‌ها را به هم نزدیک کرد/ شکاف‌ها برداشته شد

شهادت حاج‌قاسم  دل‌ها را به هم نزدیک کرد/ شکاف‌ها برداشته شد

یکی از همرزمان حاج قاسم سلیمانی گفت: با شهادت حاج قاسم خیلی از مشکلات کشور حل شد، دل‌ها به هم نزدیک و شکاف‌ها برداشته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه تلویزیونی شب روایت ویژه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی سه‌شنبه شب ۱۷ دی با حضور جعفر جهروتی‌زاده از فرماندهان دفاع مقدس و همرزمان شهید سلیمانی از آنتن شبکه چهار سیما پخش شد.

جهروتی‌زاده که در عملیات‌های برون‌مرزی دوران دفاع مقدس حضور داشته، ابتدای برنامه مذکور گفت: داعش نیروهای ورزیده و تک‌تیراندازهای ماهری داشت. سماجت زیادی هم داشتند یعنی هرچه تلفات می‌دادند سماجت بیشتری می‌کردند. در واقع ما با دشمنی به سرسختی داعش نجنگیده بودیم. به نظر من شکست داعش، شکست آمریکا و اسرائیل و همه قدرت‌ها و ظالمین منطقه بود.حاج قاسم با امکانات کم، اجماعی را در منطقه به وجود آورد و یک انسجام بین شیعه و سنی ایجاد کرد. و هیچ وقت به آن معنا فرماندهی نکرد چون واقعاً بسیار مردمی بود. در خط مقدم و هرجا نیاز بود قدم می‌گذاشت.

وی درباره حضور نیروهای دوران دفاع مقدس در سوریه گفت: بچه‌های دفاع مقدس آنجا مسئولیت‌های مختلف داشتند. درست است تعدادی از آن‌ها جوان‌های بعد از جنگ بودند، اما فضایی ایجاد می‌کردند شبیه فضای شلمچه و خط مقدم و فضای دفاع مقدس. همه این معنویات نشات‌گرفته از چنین فرمانده‌ای بود و هرجا لازم بود در جمع بچه‌ها می‌نشست و با آنها صحبت می‌کرد. حاج‌قاسم از فرماندهانی نبود که عقب بنشیند و بگوید کار را انجام دهید لذا حاج قاسم به نظر من، در همان دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده بود و این چند روز، این شهادت را به اثبات رساند. این جمعیت بزرگ در تشییع پیکر ایشان به‌دلیل مردمی بودن و اخلاص وایمان و تقوایش آمده بودند.

مسئول تخریب لشگر ۲۷ محمدرسول‌الله در سال‌های جنگ، در ادامه سخنانش گفت: وقتی از مدافعان حرم عزیزی شهید می‌شد برای حاج‌قاسم فرقی نمی‌کرد نیروی سپاه است، بسیجی است یا نیروی فاطمیون. بالای سر شهید قرار می‌گرفت و با او ارتباط برقرار می‌کرد. وقتی پدری که دو بچه یا سه بچه داشت به شهادت می‌رسید، حاج قاسم در حق بچه‌هایش پدری می‌کرد و سفارش می‌کرد مبادا مشکلی داشته باشند چرا که عمدتاً این خانواده‌ها مشکل عاطفی داشتند.

جهروتی زاده درباره انتقام خون حاج‌قاسم سلیمانی گفت: من قطعاً یقین دارم که سپاه پاسداران این انتقام را می‌گیرد اما آن چیزی‌که از همه مهم‌تر است، این است که امروز با شهادت حاج قاسم خیلی از مشکلات کشور حل شد، دل‌ها به هم نزدیک شد و شکاف‌ها برداشته شد. پس از این‌اتفاق، همه با هر گرایشی کنار همدیگر قرار گرفتند. با حضور مردم، دشمن کمرش شکست و نمی‌خواست این وحدت را درکشور ببیند ولی با شهادت این مرد بزرگ، این انسجام را دید و قطعاً از این به بعد دشمن شروع به شایعه‌پراکنی کرده و از هر ابزاری استفاده می‌کند تا کشور را به حالت سابق برگرداند.

وی در پایان درباره سردار قاآنی جانشین سردار سلیمانی گفت: چندساعت پس از شهادت حاج قاسم، مقام معظم رهبری حکمی دادند که به جا بود و یقین دارم که سردار قاآنی، حاج قاسم دیگری است و با همان کیفیت مسیری را که حاج قاسم رفت، ادامه می‌دهد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران