نشست دیدار و گفتگو با جمال میرصادقی برگزار می‌شود

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

فردا در موسسه هنر فردا؛

نشست دیدار و گفتگو با جمال میرصادقی برگزار می‌شود

نشست دیدار و گفتگو با جمال میرصادقی برگزار می‌شود

نشست دیدار و گفتگو با جمال میرصادقی فردا پنجشنبه ۱۹ دی در موسسه هنر فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، صد و هشتاد و سومین جلسه از سلسله نشست‎های صبح پنجشنبه مجله بخارا، به بهانه انتشار کتاب «فرهنگ داستان‎نویسان، شیوه‎های روایت تشریحی داستان‎نویسی» به قلم جمال میرصادقی توسط نشر فرهنگ معاصر، فردا پنجشنبه ۱۹ دی با حضور این‌پژوهشگر ادبیات در موسسه هنر فردا برگزار می‌شود.

میرصادقی نه‌تنها نویسنده زبان فارسی است و علاوه بر کارشناسی رمان و داستان کوتاه، متجاوز از ۱۵ جلد کتاب در زمینه داستان‌نویسی در ابعاد کلی و جزیی آن، ترجمه و یا تألیف کرده است. او این‌کار را چه در حوزه معرفی نویسندگان مهم ادبیات جهان و چه در معرفی، نقد و بررسی آثار نویسندگان داخلی ازجمله جمالزاده، هدایت، علوی، آل احمد، ساعدی، دانشور و … تا نسل جوانتر انجام داده است.

این‌پژوهشگر در کتاب جدید خود که بهانه برگزاری نشست فرداست، به روایت و شیوه‎های روایتی پرداخته تا یکی از بنیادی‌ترین و اساسی‎ترین عناصر داستان‎نویسی را تشریح کند.

این‌برنامه فردا پنجشنبه ۱۹ دی از ساعت ۹ در مؤسسه هنر فردا واقع در اتوبان حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، نبش دیدار شمالی، پلاک ۲۷ برگزار می‌شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران