شهادت سردار سلیمانی جریان‌های مردمی بر علیه آمریکا را متحدتر کرد

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

مدیرکل اوقاف اردبیل:

شهادت سردار سلیمانی جریان‌های مردمی بر علیه آمریکا را متحدتر کرد

شهادت سردار سلیمانی جریان‌های مردمی بر علیه آمریکا را متحدتر کرد

اردبیل – مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: شهادت سردار سلیمانی جریان‌های عظیم مردمی را بر علیه رژیم جنایتکار آمریکا متحدتر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار قاسم سلیمانی که با مشارکت کانون ناشنوایان اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: پس از به شهادت رساندن سردار سلیمانی جریان‌های بزرگ مردمی به راه افتاده و بر علیه رژیم جنایتکار آمریکایی متحدتر از همیشه عمل کردند.

به گفته وی نمونه مهمی از این جریان‌های مردمی را در بغداد می‌توان دید که از نابودی نیروهای خبیث و شرور آمریکایی در منطقه در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل یادآور شد: سردار سلیمانی به عنوان سرباز ولایت مطیع ولی فقیه زمان خود، مقام عظمای ولایت بوده و همواره برای دفاع از کیان و عزت و سربلندی اسلام پیش قدم بودند.

ستوده در ادامه با بیان اینکه یکی از محوری‌ترین رسالت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای نیات واقفان است، افزود: در قبال اجرای نظر واقفان مسئولیت شرعی و قانونی نیز وجود داشته و عمل به نیت واقفان که در وقف نامه‌ها ثبت شده می‌تواند خود بهترین تبلیغ برای راه اندازی و توسعه وقف‌های جدید و مورد نیاز جامعه باشد.

وی در پایان با گرامیداشت ایام فاطمیه؛ عنوان کرد: ترویج مکتب فاطمی در جامعه لازم بوده و باید از این ایام به شکل مناسبی برای تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های مد نظر اهل بیت (ع) بهره ببریم.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران