عباسی: باید سرمربی ذوب‌آهن سریع‌تر انتخاب شود تا زمان را از دست ندهیم/ پیشنهاد دارم ولی خودم تصمیم‌گیرنده نیستم

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

عباسی: باید سرمربی ذوب‌آهن سریع‌تر انتخاب شود تا زمان را از دست ندهیم/ پیشنهاد دارم ولی خودم تصمیم‌گیرنده نیستم

محمدرضا عباسی، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد چند پیشنهاد دارد، اما به این نکته اذعان کرد که در این مورد خودش تصمیم‌گیرنده نیست.

عباسی: باید سرمربی ذوب‌آهن سریع‌تر انتخاب شود تا زمان را از دست ندهیم/ پیشنهاد دارم ولی خودم تصمیم‌گیرنده نیستم – اخبار ورزشی –

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط این روزهای تیمش و اینکه هنوز مسئولان باشگاه سرمربی را انتخاب نکرده‌اند، گفت: مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا تکلیف سرمربی مشخص شود. امیدوارم این پروسه هر چه زودتر تمام شود، چون ما نباید زمان را از دست بدهیم. به‌هرحال سرمربی جدید هم نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را در تیم پیاده کند و برای شروع نیم‌فصل دوم هم زمان زیادی نداریم.

وی در مورد حمایت برخی بازیکنان ذوب‌آهن از منصوریان و نظر آنها مبنی بر اینکه باشگاه باید این مربی را حفظ می‌کرد، تأکید کرد: من بازیکن هستم و طبیعتاً نمی‌توانم در مورد تصمیم باشگاه یا تصمیم سرمربی صحبت کنم. ما در بازی‌های اخیر غیر از دیدار با پرسپولیس نتایج خوبی گرفتیم و روند خوبی داشتیم، ولی به‌هرحال باشگاه و منصوریان به این نتیجه رسیدند که قطع همکاری صورت بگیرد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره وضعیت خودش و اینکه در جمع ذوبی‌ها می‌ماند یا خیر، اظهار داشت: من چند پیشنهاد دارم، ولی خودم تصمیم‌گیرنده نیستم، چون با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد دارم.

بعد از پاسخ منفی علی دایی؛ ذوبی‌ها به سراغ مربی ایتالیایی رفتند

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران