آزادکار ضایعه نخاعی خواستار ماندن در بیمارستان شد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

آزادکار ضایعه نخاعی خواستار ماندن در بیمارستان شد

آزادکار ضایعه نخاعی خواستار ماندن در بیمارستان شد

ملی‌پوش جوان کشتی آزاد کشورمان که به دلیل سانحه رانندگی دچار ضایعه نخاعی شده با توجه به روند مطلوب درمانی از مسئولان خواست چند ماه دیگر در بیمارستان بستری باشد تا این روند ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم زارع با بیان اینکه پس از عمل جراحی شرایطش رو به بهبود است و در حال حاضر دست و پای خود را حس می‌کند و می تواند بنشیند گفت: پزشک من پس از عمل جراحی گفت صد در صد بهبودی خود را بدست می آورم، اما شرط این بهبودی انجام ورزش و فعالیت های توانبخشی مناسب و فیزیوتراپی است.

زارع تصریح کرد: بیش از ۲ ماه است که در بیمارستان بستری هستم اما به دلیل زخم بستر و عمل جراحی، عملا یک ماه و نیم نتوانستم توانبخشی لازم را انجام دهم. در سه هفته گذشته که کارهای توانبخشی و فیزیوتراپی همراه با ورزش را زیر نظر متخصصان انجام داده ام، خیلی در روند بهبودم تأثیر گذاشته به طوری که گرما و سرما را در دست و پاهای خود حس می کنم و می توانم دستان و پاهای خود را تکان دهم.

دارنده مدال های برنز کشتی آزاد نوجوانان جهان و نقره جوانان آسیا اظهار داشت: حضورم در بیمارستان در روند بهبودم بسیار تأثیرگذار بوده و اگر این روند ادامه پیدا کند قطعا شرایطم خیلی بهتر خواهد شد. آن طور که به من اطلاع داده اند تا روز ۲۷ دی ماه می توانم در بیمارستان بستری باشم اما قطعا این شرایط درمانی در محل زندگی ام وجود ندارد و تمام تلاش هایم بی ثمر خواهد ماند.

عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان با تشکر و قدردانی از مسئولان بیمارستان رفیده تهران تصریح کرد: از مسئولان بیمارستان می خواهم تا شرایطی را فراهم آورند چند ماه دیگر در این بیمارستان بستری باشم تا با انجام توانبخشی های لازم، شرایط رو به بهودم ادامه پیدا کند.

زارع در پایان با تشکر از فدراسیون کشتی که پیگیر روند درمانی وی بوده خاطرنشان کرد: از تمامی مردم ایران که در این مدت به یاد من بودند تشکر می کنم و می خواهم برای بهبودی کامل من دعا کنند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران