فراهم شدن امکان تایپ بدون صفحه کلید

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

فراهم شدن امکان تایپ بدون صفحه کلید

سامسونگ با استفاده از هوش مصنوعی توانسته‌است صفحه کلیدی ابداع کند که بدون لمس صفحه نمایش امکان تایپ را فراهم کند.

فراهم شدن امکان تایپ بدون صفحه کلید – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ کمپانی سامسونگ با استفاده از هوش مصنوعی توانسته‌است صفحه کلیدی ابداع کند که بدون لمس صفحه نمایش امکان تایپ را فراهم کند.

صفحه کلید در گوشی‌های هوشمند امکان تایپ با سرعت بالا را از کاربر می‌گیرد و به دلیل کوچک بودن صفحه کلید خطا در تایپ افزایش پیدا می‌کند.

همین مشکل باعث شد شرکت سامسونگ به دنبال چاره کار برود و فناوری صفحه کلید مجازی را پیش‌بینی کند. نام این فناوری «سلفی تایپ» است که با استفاده از دوربین جلوی گوشی و هوش مصنوعی در سیستم آن امکان تایپ بدون لمس تلفن را فراهم کرده‌است. دوربین گوشی دستان کاربر و جایگاه آنها را روی صفحه کیبورد خود تشخیص می‌دهد.

این نرم‌افزار نیاز به الصاق هیچ سخت‌افزار دیگری ندارد و قابلیت نصب روی هر گوشی همراه یا تبلتی را دارد. این پروژه هفته آینده رونمایی خواهد شد.

هواوی جای سامسونگ در تولید گوشی های هوشمند را می‌گیرد«سام» و «جی پلاس» جایگزین سامسونگ و ال‌جی می‌شوندرحمانی: استارت‌آپ‌ها باید وارد بازار و صنعت شوند/ تلویزیون‌های سامسونگ با نمونه داخلی جایگزین می‌شوند2 مدل از گوشیهای اپل و سامسونگ در رده خطرناکترین تلفن‌های همراه جهان!

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *