فروش خودروی دست دوم در چین افزایش یافت

اقتصادی
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اقتصادی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

در ماه ژوئن

فروش خودروی دست دوم در چین افزایش یافت

 فروش خودروی دست دوم در چین افزایش یافت

طبق گزارش جدید اتحادیه فروشندگان خودروی چین، فروش خودروی دست دوم در این کشور در ماه ژوئن ۴.۴۱ درصد نسبت به ماه قبل از آن جهش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین‌هوا، طبق گزارش جدید اتحادیه فروشندگان خودروی چین، فروش خودروی دست دوم در این کشور در ماه ژوئن ۴.۴۱ درصد نسبت به ماه قبل از آن جهش داشته است.

در ماه ژوئن در کل ۱.۲۲ میلیون خودروی دست دوم معامله شد که ارزش کل این تراکنش‌ها بالغ بر ۷۳.۷۵ میلیارد یوآن (حدود ۱۰.۶۳ میلیارد دلار) شده است.

هرچند میزان فروش خودروی دست دوم در ماه ژوئن نسبت به ژوئن سال گذشته اندکی افت کرد اما این گزارش نشان می‌دهد که با سرعت گرفتن بازگشت به کار صنایع و شرکت‌ها تقاضای خودروی تجاری و مسافری به تدریج در حال افزایش است.

طبق گزارش این اتحادیه در نیمه اول امسال تحت تأثیر پاندمی کرونا ۵.۵۲ میلیون خودروی دست دوم معامله شده‌اند که این ۱۹.۶۹ درصد نسبت به سال گذشته کمتر است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع