قاسمیان: "حاج قاسم" یک شخص نبود،‌ پرچمدار جریان مقاومت بود

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

قاسمیان: "حاج قاسم" یک شخص نبود،‌ پرچمدار جریان مقاومت بود

استاد حوزه و دانشگاه گفت که بحث امروز، بحث قتل حاج قاسم نیست؛ بلکه قتال است. حاج قاسم یک شخص نبود،‌ پرچمدار جریان مقاومت بود.

قاسمیان: "حاج قاسم" یک شخص نبود،‌ پرچمدار جریان مقاومت بود – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان استاد حوزه و دانشگاه در مراسم عزاداری به مناسبت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز ما در معرض یک آزمون بزرگ قرار داریم: آزمون انتقام سخت.

وی افزود: مطلب حاج قاسم، مطلب حماسه و مقاومت و پرچم‌داری مقاومت است نه یک فرد و یک شخص. آنها یک شخص را نزدند و وارد ماجرای قتل نشدند؛ بلکه وارد ماجرای قتال و فتنه شدند.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: اگر ایران ما، مردم و ملت مقاوم ما پشت سر رهبر انقلاب نشان بدهند که مقاومند و انتقام سخت‌بگیر هستند، اتفاقات بسیار روشنی در شرف رخ دادن است. امروز در معرض حماسه‌ایم نه عزاداری. رهبر ما حرف حساب و انقلابی می‌زند؛ حرف سیاسی نمی‌زند. وقتی ایشان گفته «انتقام سخت در پیش است» این را باید مردم، دانشجوها و نخبگان تکرار کنند.

«باید پویش‌ها راه بیاندازند. عماروار دست به قبضه شمشیر نشان بدهیم به رهبر که "اهل انتقام سخت" هستیم. آن موقع است که در شُرُف یک اتفاق بزرگ خواهیم بود. حوادثی که فکر می‌کردیم سالیانی برای آنها باید بگذرد،‌ خدا خواسته و ممکن است در آستانه آن قرار بگیریم. بحث امروز، بحث قتل حاج قاسم نیست؛ بلکه قتال است. حاج قاسم یک شخص نبود،‌ پرچمدار جریان مقاومت بود. جواب آن حرکت، این نیست که سناتور آمریکایی را بزنیم. انتقام سخت آنچنان است که قرآن می‌گوید «وَ اقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ» باید تمام مواضعشان را بزنید؛ اینها ائمه‌ کفر هستند.»

وی با بیان مطلب فوق گفت: ما عزاداری می‌کنیم اما اصل کار ما حماسه است. نترسیم و "انتقام سخت" را همه تکرار کنیم. آنقدر بلند که صدای -به تعبیر قرآن- «المُرجِفونَ فِی المَدینَةِ» [شایعه‌سازان و به اضطراب‌کشانندگان جامعه] به گوش کسی نرسد. امروز همان کسانی که با خط مقاومت مخالفت می‌کردند هم پیام تسلیت می‌دهند! چون صدای ملت بلند شده و مجبور به همراه شدن شده‌اند.

به گفته وی، حاج قاسم سلیمانی برای ما نماد مقاومت بود و نماد اینکه "مقاومت امنیت‌زاست." او به ملت این را نشان داد. امید است که این شهادت پر خیر و برکت برای مملکت ما و برای اسلام، جریان‌ساز باشد. او با رفتنش غیظ نسبت به کفار در قلوب ما به جای گذاشت. او رفت اما این راه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام قاسمیان گفت: اگر این ملت دست به قبضه شمشیر ببرند و به رهبر بگویند «ما هستیم» و انتقام سخت را پیگیری کنند،‌ بعداً حکمت رفتن حاج قاسم را خواهیم دید. بعید ندانید خون این شهید تسریع کند و اتفاقاتی پیش بیاید. گفتند انتهایش 25 سال است اما شاید از آن چند ماه باقی مانده باشد. نیاز به حماسه انقلابی داریم؛ با علم به این نکته که هیچ اتفاقی برای ما نخواهد افتاد و با تصریح قرآن، این دشمن است که فرار خواهد کرد.

صوت کامل سخنان حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان در این مراسم را در ادامه بشنوید.

پویش «سردار آسمانی» راه‌اندازی شدحجت‌الاسلام عالی در گفتگو با تسنیم: مهمترین ماموریت شهید سلیمانی تربیت نیرو در جبهه مقاومت بود

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران