یکصدا زیر پرچم سردار/ آمیزه‌ای از عزای عمومی و انتقام سخت

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

یکصدا زیر پرچم سردار/ آمیزه‌ای از عزای عمومی و انتقام سخت

میدان فلسطین، مانوری از تشییع پیکر مطهر سردار آسمانی بود. بچه‌ هیئتی‌ها یکصدا فریاد انتقام سر می‌دادند و همه با هم، موضعی واحد مبنی بر انتقام سخت داشتند.

یکصدا زیر پرچم سردار/ آمیزه‌ای از عزای عمومی و انتقام سخت – اخبار دین ، قرآن و اندیشه –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، خبرهای این روزها حول‌محور یک شخصیت است و همه تجمعات در اقصی‌نقاط کشور با نام و یاد فردی به دور همدیگر جمع می‌شوند که او "حاج قاسم سلیمانی" است.

از دانشجویان دانشگاه‌های تهران گرفته تا مردم شریف و قدرشناس پایتخت، روز گذشته همه از گوشه و کنار تهران برای پاسداشت مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میدان فلسطین آمده بودند.

میدان فلسطین، مانوری از تشییع پیکر مطهر سردار آسمانی بود. همه بچه‌ هیئتی‌ها یکصدا فریاد انتقام سر می‌دادند و همه با هم، موضعی واحد مبنی بر انتقام سخت داشتند.

سردار سلیمانی | سردار قاسم سلیمانی , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

دانشجویان و هیئت‌های مذهبی با در دست داشتن پرچم‌های منقوش به نام مقدس ائمه طاهرین (ع) و تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی فریاد می‌زدند که مسیر شهید سلیمانی ادامه خواهد یافت. آنها با سردادن شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود از سیاست‌های خصمانه و اقدامات جنایتکارانه این رژیم منحوس را نشان دادند.

حجت‌الاسلام حامد کاشانی کارشناس مذهبی و از وعاظ مطرح کشورمان در سخنانی کوتاه ضمن محکومیت این اقدام آمریکا گفت: این اقدام آمریکا اعلام جنگ رسمی با جمهوری اسلامی ایران است و نباید آن را با کودتای 28 مرداد و حادثه هواپیمای ایرباس مقایسه کرد. همچنین باید انتقام این جنایت در اسرع وقت گرفته شود.

اقدام جنایتکارانه و کودلانه دشمنان اسلام به خصوص آمریکای جهانخوار در به شهادت رساندن سردار سلیمانی حادثه ناگوار و جانسوزی بود که همه مردم را فارغ از گرایش‌های متفاوت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی عزادار کرد. واقعاً همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی و به‌خصوص مردم عزیز کشورمان داغدار و متأثر شدند. مردم در مصاحبه با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌گفتند حاج قاسم مردمی بود و با همه مردم، اقشار و گروه‌های مختلف سیاسی مختلف رابطه خوبی داشت و همین هم باعث شد تا مردم با هر قیافه، مسلک و مرام به مراسمش آمده بودند.

در این مراسم، مداحان اهل‌بیت(ع) همچون میثم مطیعی، امیر عباسی، احمد نیکبختیان و غیره به مداحی و مرثیه‌خوانی پرداختند.

حجت‌الاسلام عبدالحمید شهاب نیز در سخنانی، با اشاره به ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی شهید سلیمانی گفت: شهدا عناصری جهان‌ساز تفکر شیعی هستند زیرا پشت سر آنها مظلومیت قرار گرفته است که افراد از آنان می‌پرسند چرا مظلومانه به شهادت رسیدند و این سخن یادآور سخنان امام کاظم (ع) است که می‌فرماید: مادر ما مظلومه کشته شد که میان در و دیوار صدا زد و پا پیش گذاشت تا از ولایت حمایت کند و یادگار مظلومیت ایشان همچنان در تاریخ باقی مانده است.

وی ادامه داد: شهیدان جامعه اسلامی رفتار شهادت‌گونه‌ای داشتند و همانند شهید زندگی می‌کردند به همین دلیل نیز مشمول رزق بی‌پایان خداوند می‌شوند. این زندگی شهیدانه دارای شاخصه‌هایی است که براساس زندگی حضرت زهرا (س) به آن اشاره می‌کنند.

تصاویر این مراسم را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران