قرار بود دولت جدید لبنان طی هفته گذشته تشکیل شود

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

قرار بود دولت جدید لبنان طی هفته گذشته تشکیل شود

قرار بود دولت جدید لبنان طی هفته گذشته تشکیل شود

رئیس جمهور لبنان در مورد تشکیل دولت جدید این کشور گفت که قرار بود این دولت طی هفته گذشته تشکیل شود اما موانعی در مسیر آن قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، میشل عون رئیس جمهور لبنان تاکید کرد: برای تشکیل دولت نیاز به اشخاص مورد اعتماد و مجلس نمایندگان داریم. قرار بود این دولت طی هفته گذشته تشکیل شود اما موانعی بر سر راه آن قرار گرفت.

عون تاکید کرد: دولت یک برنامه مشخص و فوری می خواهد که با بحران های اقتصادی و فساد های مالی ومشکلات دیگری که لبنان و منطقه با آنها رو به رو است مقابله کند. ما نیز با تمام توان برای رسیدن به چنین دولتی تلاش می کنیم.

وی همچنین اشاره کرد: با وجود تلاش های زیادی که برای بهبود اوضاع اقتصادی انجام دادیم اما نتیجه مورد نظر حاصل نشد. لبنان سی سال است که هزینه سیاست های غلط مالی و اقتصادی را می پردازد.

رئیس جمهور لبنان هم چنین تاکید کرد: بی طرفی لبنان در مسائل منطقه و دورشدنش از دسته بندی ها با هدف دور نگه داشتن این کشور از آتش جنگ بسیار مهم است.

میشل عون در خصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان تاکید کرد که استفاده از میدان های نفتی حق لبنان است و هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی برای زیر پا گذاشتن این حقوق مردود است.

وی همچنین بر ضرورت تثبیت مرزهای زمینی و دریایی میان لبنان و اراضی اشغالی برای تقویت ثبات در منطقه تاکید کرد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران