واکنش پاکستان به اولین اظهار نظرهای فرمانده جدید ارتش هند

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

واکنش پاکستان به اولین اظهار نظرهای فرمانده جدید ارتش هند

وزارت خارجه پاکستان ضمن رد سخنان فرمانده جدید ارتش هند اعلام کرد: ارتش پاکستان توان لازم برای مبارزه با هرگونه تهدیدی را دارد.

واکنش پاکستان به اولین اظهار نظرهای فرمانده جدید ارتش هند – اخبار بین الملل –

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، «عایشه فاروقی» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در واکنش به اظهارات فرمانده جدید ارتش هند اعلام کرد: هرگونه تجاوز از سوی دهلی نو با پاسخ کوبنده و قاطع روبرو خواهد شد.

فاروقی تصریح کرد: هند نباید عملیات سال گذشته در منطقه بالاکوت که منجر به ساقط شدن دو فروند جنگنده هندی و دستگیر شدن خلبان شد را از یاد ببرد.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اظهار داشت: ارتش پاکستان توان و اراده لازم برای مقابله با هرگونه تهدیدی را دارد.

وی تاکید کرد: علی رغم تمام تهدیدهایی که از سوی هند برای ما وجود دارد در تلاش هستیم تا نقش خود برای تامین امنیت در منطقه را ایفا کنیم.

فاروقی به مساله کشمیر اشاره کرده و گفت: حمایت‌های سیاسی و اخلاقی اسلام آباد از مردم مظلوم کشمیر ادامه خواهد یافت و در هر سطحی ما با کشمیری ها همراه خواهیم بود.

وی ضمن انتقاد از مجامع بین‌المللی گفت: 5 ماه از آغاز حکومت نظامی در کشمیر می گذرد ولی مجامع بین‌المللی حاضر نشده‌اند هیچ تلاشی برای حل این مشکل داشته باشند.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اضافه کرد: بیش از 900 هزار نظامی هندی در منطقه کوچک کشمیر مستقر شده‌اند و ابتدایی ترین امکانات زندگی نیز برای مردم فراهم نیست.

روز گذشته فرمانده جدید ارتش هند در سخنانی از وجود تهدید در مرزهای غربی (پاکستان) و توان هند برای حل کامل مشکل سخن گفته بود.

انتصاب فرمانده جدید ارتش هند و تاکید بر اهمیت چالش‌های مرزی با چین و پاکستاننمایندگان حزب کنگره هند پیش از سفر به کشمیر بازداشت خانگی شدنداجلاس ویژه سازمان همکاری اسلامی درباره کشمیر به میزبانی پاکستان برگزار می‌شود

انتهای پیام/.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران