قضاوت چهار داور کشتی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

قضاوت چهار داور کشتی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا

قضاوت چهار داور کشتی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا

رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی از حضور چهار داور درجه S۱ کشورمان در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: بر اساس قوانین اتحادیه جهانی کشتی، داوران درجه S۱ می بایست در رقابت های قاره ای بزرگسالان شرکت کنند که بر این اساس محمد مصلایی پور از یزد، سعید عباسی از قم، نیما صادقی از مازندران و مهدی بشیری از خوزستان چهار داور درجه S۱ (المپیکی) کشورمان هستند که به مسابقات آسیایی هند اعزام می شوند.

وی افزود: البته داوران درجه S۱ برای کنترل باید در یکی از مسابقات جهانی اتحادیه جهانی که تایپ ۵ محسوب می شود نیز شرکت کنند، ضمن اینکه داورانی که در رقابت های جهانی قزاقستان (۲۰۱۹) قضاوت کرده اند برای اینکه شانس قضاوت در المپیک را داشته باشند باید در رقابت های گزینشی المپیک قاره ی آسیا و جهان نیز حضور یابند.

رئیس کمیسیون داوران کشتی در مورد شانس المپیکی شدن داوران کشورمان تصریح کرد: امیدوار هستیم داوران کشورمان قضاوت های خوبی را در مسابقات پیش رو داشته باشند. در نهایت کمیسیون داوران اتحادیه جهانی در این مورد بهترین تصمیم را اتخاذ می کند.

فروتن در پایان در مورد برخی مسائل داوری پیش آمده در رقابت های جام تختی خاطرنشان کرد: برخی از مربیان ما باید با قوانین داوری خصوصا شیوه نامه اتحادیه جهانی کشتی آشنایی کامل داشته باشند و برای این مورد بهتر است از حضور داوران بین المللی استان خود در تمرینات استفاده کنند. کمیسیون داوران تمامی قضاوت های داوران را زیر نظر دارد و اگر مشکلی نیز به وجود آید به آن رسیدگی خواهد کرد. در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام تختی نیز نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی بعنوان داور بی طرف حضور داشتند و در صورت چلنج مربیان بازبینی فیلم کشتی ها با حضور آن ها انجام می شد و در نهایت نتیجه را اعلام می کردند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران