لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی بانکی به ایثارگران

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی بانکی به ایثارگران

لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی بانکی به ایثارگران

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد بر لزوم خدمت رسانی مطلوب به ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسلام کریمی در دیدار با نصرت الله شهبازی رئیس هیئت مدیره و برات کریمی مدیرعامل بانک دی بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی به ایثارگران تأکید کرد.

در این دیدار کریمی تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب و بهینه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران معزز از اهداف مشترک صندوق قرض‌الحسنه شاهد و بانک دی بوده و این دو مجموعه می‌توانند با تعامل و بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل، گام مهمی در این مسیر بردارند.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد افزود: تسهیل و تسریع در فرآیند پرداخت تسهیلات به ایثارگران عضو صندوق قرض‌الحسنه شاهد باعث شده تا این مجموعه از دیگر مؤسسات مالی و بانکی متمایز شود و بانک دی در این عرصه اثرگذاری ویژه و نقش آفرینی خاصی داشته باشد.

کریمی با اشاره به پراکندگی جامعه هدف در بیش از ٣٠٠ شهرستان گفت: بانک دی با تدابیر ویژه می‌تواند این مهم را به نحو مطلوب مدیریت کرده و با همکاری ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور به ارائه خدمات مالی و بانکی به اقشار و گروه‌های مختلف ایثارگری بپردازد.

برات کریمی مدیرعامل جدید بانک دی نیز با استقبال از پیشنهادات مطرح شده از جانب صندوق قرض‌الحسنه شاهد، گفت: بانک دی این آمادگی را دارد با تشکیل کارگروه‌های تخصصی رویه جدیدی در خدمت رسانی به ایثارگران با رویکرد تکریم این عزیزان در پیش گیرد.

شهبازی رئیس هیئت مدیره بانک دی هم در این دیدار گفت: این بانک برای تداوم و ارتقای خدمت رسانی به ذی‌نفعان به‌ویژه ایثارگران عزیز و بهبود فرآیندها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران