اختتامیه دومین جایزه کتاب سال ویژه هند برگزار می‌شود

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

فردا چهارشنبه؛

اختتامیه دومین جایزه کتاب سال ویژه هند برگزار می‌شود

اختتامیه دومین جایزه کتاب سال ویژه هند برگزار می‌شود

آیین اختتامیه دومین جایزه منطقه‌ای کتاب سال ویژه هند فردا چهارشنبه در مرکز بین‌المللی هند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین اختتامیه دومین جایزه منطقه‌ای کتاب سال ویژه هند با هدف شناسایی و معرفی کتاب های ارزشمند در حوزه مطالعات ایرانی و اسلامی این کشور فردا چهارشنبه ۱۸ دی در مرکز بین‌المللی هند برگزار می‌شود.

این‌جایزه در سه بخش تألیف، ترجمه و تصحیح برگزار شده و از مجموع ۱۱۰ اثر گردآوری شده، ۶۷ اثر برای بررسی و داوری نهایی توسط هیئت داوران انتخاب شدند.

بر اساس فراخوان دومین جایزه منطقه‌ای کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در هند ، علاقمندان می‌توانستند آثار خود را در حوزه مطالعات ایرانی (کلیات، زبان و زبان شناسی ایرانی، مردم شناسی، تاریخ و تمدن ایران باستان، تاریخ، تمدن و فرهنگ ایران پس از اسلام، تاریخ علم در ایران، شعر و ادب فارسی، هنر و معماری ایرانی، تصحیح انتقادی متون کلاسیک فارسی، ترجمه آثار اندیشمندان ایرانی و مطالعات فرهنگی مربوط به ایران امروز و سایر موضوعات مرتبط با مطالعات و تحقیقات فارسی و ایرانی) به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

این‌جایزه موسسه خانه کتاب با همکاری و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزن فرهنگی ایران در دهلی، دانشکده ادبیات دانشگاه دهلی، بنیاد بیدل دهلوی و بنیاد فارسی هند برپا شده و مراسم اختتامیه‌اش فردا چهارشنبه ۱۸ دی از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در مرکز بین‌المللی هند برگزار می‌شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران