لزوم ثابت شدن مشمولان تبدیل وضعیت ایثارگران تا سه ماه پس از تصویب

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

لزوم ثابت شدن مشمولان تبدیل وضعیت ایثارگران تا سه ماه پس از تصویب

لزوم ثابت شدن مشمولان تبدیل وضعیت ایثارگران تا سه ماه پس از تصویب

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید گفت: در صورت تأیید استفساریه مجلس در مورد تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران، مشمولان این قانون حداکثر پس از سه ماه باید به رسمی قطعی یا ثابت شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ایزدی با اشاره به تصویب استفساریه تبصره ۱ بند (ذ) ماده ۸۷ برنامه ششم توسعه توسط مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که این استفساریه توسط شورای محترم نگهبان تأیید شود، وضعیت استخدامی تمامی مشمولان ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اعم از اینکه از طریق سهمیه مقرر در ماده ۲۱ جذب شده باشند یا خارج از سهمیه جذب دستگاه‌های مشمول قانون شده باشند باید حداکثر پس از ۳ ماه به رسمی قطعی یا ثابت و یا دائم تبدیل شود.

وی افزود: بر این اساس نیروهای کارمند پیمانی به رسمی قطعی و نیروهای کارگری غیرثابت به دائم یا ثابت تبدیل وضعیت خواهند شد و برای تبدیل وضعیت استخدامی آنها نیاز به شرکت در آزمون استخدامی نیست.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره متن این استفساریه تصریح کرد: در این طرح سؤال شده بود که آیا تبدیل وضعیت استخدامی مقرر در تبصره ۱ بند ذ ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه، شامل تمامی مشمولان ماده (۲) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران می‌شود؛ پاسخ داده شده است: بلی؛ تبدیل وضعیت استخدامی مقرر در تبصره ۱ بند (ذ) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، شامل کلیه مشمولان مندرج در ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران می‌شود.

ایزدی خاطرنشان کرد: در صورت تأیید این استفساریه خانواده شهدا، همسر و فرزندان شهدا، خواهر و برادر شهید، جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالای یک سال اسارت همسر و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه و همسر و فرزندان آنان مشمول تبدیل وضعیت مقرر در تبصره ۱ بند ذ ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه خواهند شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران