مدیرکل دفتر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد منصوب شد

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

مدیرکل دفتر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد منصوب شد

مدیرکل دفتر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد منصوب شد

رئیس کمیته امداد در حکمی سیدمرتضی حسینی را به عنوان مدیرکل دفتر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم انتصاب مدیرکل دفتر آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد آمده است:

جناب آقای سیدمرتضی حسینی

با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص، تجربیات ارزنده و بنا به پیشنهاد رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش، به موجب این ابلاغ جناب‌عالی را به مدت دو سال به عنوان مدیرکل دفتر آمار و برنامه‌ریزی در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) منصوب می‌نماید.

براین اساس انتظار می‌رود با بازشناسایی ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی با عزمی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه ارزشی، انقلابی و جهادی، دانش‌گرایی، تحول‌خواهی، قانون‌گرایی و انضباط اداری و استفاده بهینه از منابع و سرمایه انسانی موجود و پرهیز از هرگونه اسراف و تجمل‌گرایی، با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق اهداف عالیه امداد گام های اساسی بردارید.

اصلاح و به‌روز رسانی نظام آمار و برنامه‌ریزی با تمرکز راهبردی بر خدمات اثربخش، بودجه ریزی عملیاتی مبتنی بر اقتضائات بومی و توجه جدی به نقش استان ها و مناطق محروم و اهتمام ویژه در ارتقاء و کارآمدی سیستم های آماری با استفاده از فناوری های نوین با همکاری و تعامل با حوزه های ذیربط با هدف بهبود نظام آماری از جمله اقدامات مورد انتظار می باشد.

امید است تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم گردد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران