ارسال پنج محموله کمک‌های ضروری برای سیل‌زدگان جنوب کشور

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ارسال پنج محموله کمک‌های ضروری برای سیل‌زدگان جنوب کشور

ارسال پنج محموله کمک‌های ضروری برای سیل‌زدگان جنوب کشور

پنج محموله کمک‌های ضروری برای سیل‌زدگان جنوب کشور، با حضور رئیس کمیته امداد در شهرستان چابهار، به مناطق سیل‌زده کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ارسال و توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری در سفر به سیستان و بلوچستان، از مناطق سیل‌زده این استان بازدید کرد و گفت: تا کنون بیش از ۲۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار ایران اسلامی در کمیته امداد جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در سیل سیستان و بلوچستان ۳۵۰ روستا دچار تخریب و خسارت شده است، افزود: حدود ۴۲۰۰ واحد مسکونی در اثر این سیل دچار آسیب جزئی و کلی شده است که در این زمینه دولت، کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، قرارگاه سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار هم قرار گرفته‌اند تا هرچه زودتر خدمات لازم به مردم شریف مناطق سیل‌زده ارائه شود.

رئیس کمیته امداد ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شهرداری چابهار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی، اعلام کرد: امروز همزمان با دهه فجر چندین پروژه در سطح شهرستان چابهار افتتاح شد که بخشی از این پروژه‌ها مربوط به سفر با برکت مقام معظم رهبری و حمایت‌های دفتر ایشان بوده است.

کاروان کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان شامل پنج محموله کمک‌های مردمی از جمله پتو، آب معدنی، لوازم خانگی، سبد غذایی، پوشاک، لوازم بهداشتی و دیگر اقلام مصرفی، با حضور رئیس کمیته امداد، برای مددجویان و نیازمندان مناطق سیل‌زده ارسال و تحویل شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران