مراسم هشتادمین سال تاسیس ورزشگاه «امجدیه» برگزار می شود

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

مراسم هشتادمین سال تاسیس ورزشگاه «امجدیه» برگزار می شود

مراسم هشتادمین سال تاسیس ورزشگاه «امجدیه» برگزار می شود

مراسم هشتادمین سال تاسیس ورزشگاه پیر و قدیمی شهر تهران با حضور برخی پیشکسوتان ورزش برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم بزرگداشت هشتادمین سال تاسیس ورزشگاه شهید شیرودی (امجدیه سابق) در تاریخ ۲۱ دی ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۷ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

ورزشگاه امجدیه (شهید شیرودی فعلی) مجموعه ای ورزشی واقع در خیابان مفتح تهران است که تا پیش از ساخت ورزشگاه آزادی، نخستین و بزرگترین ورزشگاه فوتبال تهران و همچنین جایگاه برگزاری رویدادهای مهم ورزشی آسیا بود.

نخستین طرح این زمین را نیکلای مارکوف و مهندس سعید با گنجایش ۲۵۰۰۰ نفر آماده کردند. در سوم شهریور ۱۳۱۸ اولین مسابقات رسمی در این مکان برگزار شد و به نوعی این ورزشگاه رسماً گشایش یافت.

امجدیه بخشی از خاطرات مهم و مدفون شده چندین نسل مردم تهران و ایران است. این مجموعه جزیی از تاریخ و هویت شهری پایتخت به حساب می آید و حضوری مانا در خاطرات نسل بیست تا پنجاه خورشیدی دارد.

این مراسم با همکاری مشترک موسسه بخارا و شرکت هنربان آپادانا به عنوان نهاد خصوصی فعال در حوزه فرهنگ و هنر و با حضور و بیان خاطرات پیشکسوتان فرهنگی، هنری، ورزشی و معماری برگزار خواهد شد. در این مراسم ضمن یادی از عطا ا… بهمنش گزارشگر و فعال ورزشی، بخش هایی از رویدادهای ورزشی تاریخی توسط جهانگیر کوثری بطور زنده اجرا خواهد شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران