مراسم پرشور تشییع سردار سلیمانی توطئه های دشمن را نقش بر آب کرد

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

جانشین قرارگاه بروجردی:

مراسم پرشور تشییع سردار سلیمانی توطئه های دشمن را نقش بر آب کرد

مراسم پرشور تشییع سردار سلیمانی توطئه های دشمن را نقش بر آب کرد

بهارستان- جانشین قرارگاه بروجردی گفت: مراسم پرشور تشییع سردار سلیمانی توطئه های دشمن را نقش بر آب کرد.

سرتیپ پاسدار حسن رستگار پناه در حاشیه اجتماع عظیم مردم گلستان در مراسم یادبود «سپهبد شهید، سردار حاج قاسم سلیمانی» در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سردار سلیمانی یک روح بزرگ و یک تفکر بزرگ در انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت بود، حاج قاسم سلیمانی لحظه‌ای از تبعیت از ولایت غافل نشد.

وی سپس صدق نیت سردار شهید سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و افزود: اگر هر عملی را با صدق نیت انجام دهیم، اثرگذار خواهد بود، ساده زیستی سردار سلیمانی مثال‌زدنی بود و نمی‌شود این سبک زندگی را با سبک زندگی بسیاری از مسئولان سیاسی کشور مقایسه کرد، مادیات ماندگار نیست و این معنویت است که ماندگار خواهد بود.

جانشین قرارگاه بروجردی با بیان اینکه توجه به مساجد سبب ایجاد معنویت در سردار سلیمانی شد، گفت: امروز نباید جوانان ما به مساجد کم اهمیت شوند، باید در مسیر وظایف و تکالیف فردی حرکت کنیم.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی گفت: عمده تلاش غربی‌ها در دهه گذشته ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب اسلامی بوده است و متأسفانه حلقوم‌های مسمومی نیز در کشور وجود دارد که مرتب تبلیغ می‌کنند که انقلاب اسلامی گذشت و امام رحلت کرد، اما مراسم تشییع سردار سلیمانی به جهان این پیام را مخابره کرد که پای انقلاب خود ایستاده‌اند و به دنبال آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستادگی می‌کنند و توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران