«سردار سلیمانی» نقش مهمی در ایجاد اتحاد میان امت اسلامی داشت

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

امام جمعه انزلی:

«سردار سلیمانی» نقش مهمی در ایجاد اتحاد میان امت اسلامی داشت

«سردار سلیمانی» نقش مهمی در ایجاد اتحاد میان امت اسلامی داشت

انزلی- امام جمعه انزلی اطاعت آگاهانه و مخلصانه از ولی فقیه را از مهم‌ترین ویژگی‌های «سردار سلیمانی» عنوان کرد و گفت: «سردار سلیمانی» در ایجاد اتحاد میان امت اسلامی نقش مهمی ایفا کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته انزلی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه سپهبد شهید و سردار جبهه اسلام و مقاومت «حاج قاسم سلمیانی»، اظهار کرد: شهید سلیمانی به همراه شهید ابومهدی از نیروهای بسیار مهم و مؤثر در پیروزی جبهه مقاومت بودند و فقدان آها مصیبت بزرگی برای اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر دشمنان به ویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و آل سعود در لبنان، عراق و جمهوری اسلامی ایران اغتشاشاتی را در مقابل حرکت مردم مسلمان در کشورهای اسلامی طراحی کردند، افزود: ایجاد ناامنی، اغتشاش و خلأ قدرت در عراق و لبنان و سپس در ایران به بهانه گرانی بنزین بخشی از سناریوی از پیش طراحی شده دشمن بود که ناکام ماند.

امام جمعه انزلی با اشاره به محاصره سفارت آمریکا توسط مردم عراق، ادامه داد: مقامات آمریکایی به این نتیجه رسیدند که با توجه به مخالف مسئولان و مردم عراق دیگر نمی‌توانند در این کشور حضور داشته باشند در همین راستا قبل از این اقدام، جنایت تروریستی شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهانش را برنامه ریزی و اجرا کردند.

وی با بیان اینکه اطاعت آگاهانه و مخلصانه در مسیر مأموریت‌ها و مجاهدت‌ها از ولی فقیه از مهم‌ترین ویژگی‌ها شخصیتی حاج قاسم بود، تصریح کرد: حاج قاسم نقش مهمی در اتحاد امت اسلام و مبارزان اسلامی داشت و وجودش سمبل نصرت و پیروزی خط مقاومت بود.

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به اینکه سردار سلیمانی بنیانگذار بسیاری از گروه‌ها و مجموعه‌های جبهه مقاومت از جمله حشدالشعبی عراق، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، انصارالله یمن، حزب الله لبنان و قوات الوطنی سوریه بوده است، افزود: سردار قاسم سلیمانی یک چهره بین المللی بود که از خبر شهادت ایشان تنها کشور ما داغدار نشد بلکه همه امت اسلام امروز متأثر است و از این جنایت آمریکایی‌ها اعلام انزجار و برائت و بیزاری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ اسلام نشان داده هر جایی که مصیبت بزرگی برای امت اسلام پیش آمده نصرت و پیروزی بزرگی از سوی خداوند متعال را به دنبال داشته است، اظهار کرد: اگر این شهادت نبود در عراق، لبنان و کشور ما آرامش و امنیت وجود نداشت، این شهادت نقشه دشمنان را از بین خواهد برد و آثار و برکات دیگری هم دارد که بزودی شاهد آن خواهیم بود.

امام جمعه انزلی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بدانند با این حماقت فرصت بی نظیر و استثنایی برای نابودی خود در اختیار جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت قرار داده‌اند، گفت: امروز تمام مراکز و منافع آمریکای جنایتکار در سراسر منطقه و دنیا به عنوان اهداف عملیاتی جبهه مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه شکستن ابهت پوشالی آمریکایی‌ها در حمله موشکی ما از هر آسیب و خسارتی مهم‌تر و مؤثرتر است، افزود: اقدام کنگره آمریکا و تصویب طرح محدودیت اختیارات ترامپ برای اقدام نظامی علیه ایران، این گفته آنها که در این حمله موشکی به آنها آسیبی نرسیده را نقض می‌کند.

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به اینکه پایگاه عین الاسد بسیار مجهز و گسترده است که به عنوان پایتخت آمریکا در عراق معروف بود، تصریح کرد: با هدف قرار دادن این پایگاه پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی آمریکا نابود شده و شدت تلفات انسانی بالایی داشته که به مرور مشخص می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم فریب رسانه‌ها را نخورند، گفت: رسانه‌های دنیا عموماً در اختیار آمریکا و صهیونیست است که همیشه به دنبال بزرگنمایی مسائل مربوط به ایران است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران