ملت‌های اسلامی موج جدید ضداستکباری تشکیل می‌دهند

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

زاهدی در تذکری شفاهی:

ملت‌های اسلامی موج جدید ضداستکباری تشکیل می‌دهند

ملت‌های اسلامی موج جدید ضداستکباری تشکیل می‌دهند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی، نقطه عطفی برای ملت‌های مسلمان برای ایجاد موج جدید ضداستکباری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی زاهدی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن عرض تسلیت برای شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: ایشان نماد عملی مجاهد فی سبیل‌الله و مالک اشتر زمان بود.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی ۴۱ سال مجاهدت مخلصانه را در کارنامه خود دارد و در این دوران فقط به دنبال انسجام و وحدت ملی بود. ایشان همچنین پرچمدار مبارزه با استکبار، اشرار و جریان‌های تکفیری و تروریستی بود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ترامپ و سردمداران جنایتکار آمریکا بدانند که ملت‌های اسلامی این اقدام را نقطه عطفی برای ایجاد موج جدید ضداستکباری می‌دانند و قطعاً علیه این جنایتکاران اقدام می‌کنند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران