خون حاج قاسم سلیمانی تسریع کننده در محو استکبار است

سیاسی
برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه سیاسی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

فرمانده مرزبانی ناجا:

خون حاج قاسم سلیمانی تسریع کننده در محو استکبار است

خون حاج قاسم سلیمانی تسریع کننده در محو استکبار است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: آه یتیم های شهدا و دل شکسته رزمندگان، دامن استکبار را خواهد گرفت. شاید حکمت الهی باشد و خون حاج قاسم سلیمانی تسریع کننده در محو استکبار باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سایت پلیس، سردار قاسم رضایی در نشستی با فرماندهان یگان‌های مرزی استان کرمانشاه در هنگ مرزی قصر شیرین شهادت سردار مجاهد اسلام حاج قاسم سلیمانی را به روح بلند وی تبریک گفت و اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی مطیع ولایت فقیه بود؛ امیدواریم خداوند عنایت کند و انتقام این جنایت را از عوامل آن بگیریم.

وی ادامه داد: آه یتیم‌های شهدا و دل شکسته رزمندگان، دامن استکبار را خواهد گرفت، شاید حکمت الهی باشد و خون حاج قاسم سلیمانی تسریع کننده در محو استکبار باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: سردار قاسم سلیمانی به فرمان خداوند و ولایت فقیه لبیک گفتند، خدا عادل است و به عدالت در موضوع انتقام، سربازان ولایت را یاری خواهد کرد.

وی با اشاره به شهادت ابومهدی مهندس نیز گفت: وی مجاهد دوران دفاع مقدس بود و در جبهه حق علیه باطل با جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کرد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران