ملی‌پوشان آب‌های آرام عازم قشم شدند

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

ملی‌پوشان آب‌های آرام عازم قشم شدند

تیم ملی آب‌های آرام با هدف برپایی اردوی آمادگی ۲ ماهه، عازم جزیره قشم شد.

ملی‌پوشان آب‌های آرام عازم قشم شدند – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، دور جدید تمرینات تیم ملی آب‌های آرام با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک از 2 دی ماه در دریاچه آزادی آغاز شد. با تصمیم فدراسیون قایقرانی و همکاری و حمایت سازمان منطقه آزاد قشم، ادامه این اردو با اعزام ورزشکاران به این جزیره از فردا در استان هرمزگان و جزیره قشم دنبال می‌شود.

8 قایقران در بخش کایاک و کانو و 2 ورزشکار پاراکانو قایقرانان اعزامی به این اردو هستند که قرار است در جزیره قشم تمرینات‌شان را ادامه بدهند. ایرج اقلیمی مربی تیم ملی آب‌های آرام، حسین حبیبی تراپیست و جلیل حق گویان سرپرست اردوی تیم ملی در قشم هستند.

4 قایقران ایران در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنند

پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان، احمدرضا طالبیان از اصفهان، امید احمدی از زنجان، امین بوداغی از مازندران و پوریا شریفی از تهران در بخش کایاک، عادل مجللی از گلستان و علی اجاقی از کرمانشاه در بخش کانوکانادایی و اسلام جاهدی از هرمزگان و مسعود قیصری از تهران در بخش پاراکانو ترکیب تیم ملی آب‌های آرام را در این اردو تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *