نخستین مجموعه اطلس عکس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

به زودی منتشر می‌شود

نخستین مجموعه اطلس عکس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

نخستین مجموعه اطلس عکس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

مهدی زاده مسئول غرفه اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از انتشار مجموعه اطلس عکس از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نام فرمانده ثاراللهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی زاده مسئول غرفه اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از انتشار مجموعه آلبوم عکس از سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با نام فرمانده ثاراللهی در نمایشگاه کتاب سال ۱۳۹۹ خبر داد.

وی هدف از انتشار این مجموعه عکس از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ترویج فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت عنوان کرد و افزود: اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با هدف ترویج فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت اقدام به جمع‌آوری عکس‌های کمیاب و فاخر مربوط به حضور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرده است و قرار است این مجموعه آلبوم از عکس‌های فاخر این شهید مقاومت در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در سال ۱۳۹۹ رونمایی شود.

وی تصریح کرد: البته سپهبد حاج قاسم سلیمانی در زمان حیاتشان اجازه چنین کاری را ندادند و دوست داشتند یک سرباز گمنام باقی بمانند اما امروز پس از شهادت این شهید والا مقام مقاومت اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان وظیفه خود می‌داند که مستندات جهادی ایشان را جهت اطلاع عموم مردم و به خصوص جوانان منتشر کند.

مهدی زاده اظهار داشت: مجموعه آلبوم عکس‌های سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تحت عنوان فرمانده ثاراللهی، شامل ۲۰۰ عکس فاخر و کم یاب از حضور این شهید مقاومت در دوران دفاع مقدس است که در کنار عکس‌ها، اطلاعاتی نیز از همرزمان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و عملیات‌های صورت گرفته در آن دوران، را در اختیار بیننده کتاب قرار می‌دهد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران