تحصیلکرده و مرده خاص چاپ دومی شدند

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

در نشر ستاک؛

تحصیلکرده و مرده خاص چاپ دومی شدند

تحصیلکرده و مرده خاص چاپ دومی شدند

نشر ستاک دو اثر خود را برای دومین نوبت روانه بازار کتاب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشر ستاک دو کتاب «تحصیلکرده» اثر تارا وستور و «مرده خاص» اثر آدام میتزنر را با تجدید چاپ روانه بازار کتاب کرد.

کتاب «تحصیلکرده» سرگذشت دختری است که باوجود رفتارهای بیمارگونۀ پدرش و سختی‌هایی که در زندگی متحمل می‌شود، راه خود را به سوی آینده‌ای که حتی در تصور خودش هم نمی‌گنجد، باز می‌کند و پا به دنیایی تازه می‌گذارد.

نویسنده این کتاب در متن آن سرگذشت خود را در نهایت چیره‌دستی به رشتۀ تحریر درآورده است. «تحصیلکرده» به بیش از سی‌زبان ترجمه شد و توانست عنوان کتاب سال ۲۰۱۸، کتاب برتر در بخش زندگی‌نامه و ۱۰ کتاب برتر سال را به خود اختصاص دهد.

این رمان در چاپ دوم خود با قیمت ۵۹ هزار تومان منتشر شده است.

رمان «مرده خاص» نیز دیگر اثری است که به تازگی برای دومین نوبت از سوی این ناشر تجدید چاپ شده است.

این اثر راوی داستانی از دو خواهر با شش سال فاصله‌ی سنی و تفاوت‌های رفتاری فاحش است. راوی ماجرای الا، یعنی خواهر بزرگ‌تر، آرام تر، معقول و منطقی‌تر است و خواهرش شارلوت برخلاف او دختری است پرشور، بی پروا، بلندپرواز و از نظر الا خیلی خیلی جذاب. شارلوت نویسنده کتابی ناتمام است که قرار است به زودی به چاپ برسد مرده خاص، نام داستان اوست و فضای داستانش تا حدودی برگرفته از زندگی خودش است، شخصیت‌های آن، دو خواهر هستند و پرونده قتلی که در رمان جریان دارد قرار است به دست خواهر بزرگ‌تر حل شود. شارلوت و الا هر کدام راهی متفاوت را برگزیده‌اند و آن طور که مشخص است با وجود علاقه‌ای که میان شأن موج می‌زند به جایگاهی که دیگری از آن برخوردار است غبطه می‌خورند.

شارلوت ناپدید می‌شود، الا داستان نیمه تمام شارلوت را گاه به گاه می‌خواند، شاید رابطه‌ای میان «مرده خاص» و اتفاقی که برای نویسنده‌اش افتاده وجود داشته باشد.

«آدام میتزنر» ساکن نیویورک‌سیتی است که در منهتن به حرفه‌ی وکالت مشغول و نویسنده‌ی چندین رمان مشهور است. مجله‌ی suspense رمان او را به‌عنوان یکی از برترین کتاب‌های سال ۲۰۱۲ انتخاب و همچنین در سال ۲۰۱۴ مجمع وکلای آمریکا کتاب را نامزد دریافت جایزه‌ی چکش نقره‌ای اعلام کرده است.

این رمان نیز در چاپ دوم با قیمت ۴۹,۰۰۰ تومان منتشر شده است.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران