نشست «زن از دیدگاه شمس تبریزی» برگزار می‌شود

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

چهارشنبه این‌هفته در شهر کتاب؛

نشست «زن از دیدگاه شمس تبریزی» برگزار می‌شود

نشست «زن از دیدگاه شمس تبریزی» برگزار می‌شود

نشست «زن از دیدگاه شمس تبریزی» در قالب یکی از جلسات درس‌گفتارهایی درباره شمس تبریزی روز چهارشنبه ۲۵ دی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شانزدهمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره‌ شمس تبریزی، با هدف تحلیل و بررسی نگاه شمس تبریزی به زن روز چهارشنبه ۲۵ دی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

انسان، برای جبران محدودیت‌های خود، همیشه دنبال ساختن اسطوره‌ها بوده است. شمس تبریزی یکی از این اسطوره‌های بزرگ فرهنگ و ادبیات است. نزدیک‌شدن به اسطوره‌ و برداشتن پرده‌ پندار از سیمای او، گاهی منع شده و گاهی تشویق. به هر حال انسان امروز، عقل را محترم می‌شمارد. حال این عقل در بازخوانی اسطوره‌ شمس با چه پرسش‌های بنیادینی روبه‌روست؟ شمس درباره‌ زنان چگونه می‌اندیشیده و رفتار می‌کرده است؟

هدف از برگزاری نشست پیش‌روی درس‌گفتارهایی درباره شمس تبریزی پاسخ به چنین سوالاتی است: آیا شمس شخصیتی ضدزن بوده است؟ برنامه مذکور با حضور و سخنرانی اعظم نادری نویسنده کتاب «بی‌من مرو» همراه است.

این‌نشست روز چهارشنبه ۲۵ دی از ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران