نفرات برتر در دسته ۷۲ کیلوگرم معرفی شدند

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

نفرات برتر در دسته ۷۲ کیلوگرم معرفی شدند

نفرات برتر در دسته ۷۲ کیلوگرم معرفی شدند

بیست و ششمین دوره مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی کشور با برگزاری رقابت‌های روز دوم و معرفی نفرات برتر در دسته ۷۲ کیلوگرم پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین روز از رقابت‌های قهرمانی کشور پارا وزنه برداری مردان امروز دوشنبه با برگزاری مسابقات دسته ۷۲ کیلوگرم بزرگسالان و جوانان آغاز شد.

رقابت های این دسته در دو بخش جوانان و بزرگسالان برگزار شد و طی آن این نتایج به دست آمد:

رده جوانان
محمدرسول محمدی با ثبت رکورد ۹۵ کیلوگرمی اول شد. معین شفائی با مهار وزنه ۸۲ کیلوگرمی در جایگاه دوم ایستاد و محمدهادی نوعی با ثبت وزنه ۷۵ کیلوگرم در رده سوم قرار گرفت.

رده بزرگسالان
ناصر محمدی با مهار وزنه ۱۷۱ کیلوگرم قهرمان شد و احمد دوستدار با ثبت رکورد ۱۶۵ کیلوگرم در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفت. سید مهران عقیلی با مهار وزنه ۱۶۱ کیلوگرمی موفق به دریافت مدال برنز شد.

بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پارا وزنه برداری مردان تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک تا روز سه شنبه در محل فدراسیون برگزار می شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران