هفدهمین وبینار داوری اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

هفدهمین وبینار داوری اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد

هفدهمین وبینار داوری اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد

هفدهمین وبینار داوری اتحادیه جهانی کشتی با تدریس ابراهیم چی‌چی اوغلو از کشور ترکیه و تسونگ چانگ از کشور چین تایپه با موضوع حمله و ضد حمله در کشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، این وبینار برای تمامی داوران، مربیان و کشتی گیران سراسر دنیا از طریق ویدئو کنفرانس اینترنتی برگزار شد. در این دوره با اطلاع رسانی کمیسیون داوران کشورمان، داوران ایرانی در رده های ملی و بین المللی شرکت داشتند و بیشترین شرکت کنندگان در این ویدئو کنفرانس اینترنتی، داوران و مربیانی از کشورهای آسیا و اروپا بودند.

ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور در مورد موارد مطرح شده در این وبینار تصریح کرد: این سمینار اینترنتی راجع به درک نحوه صحیح ارزیابی شرایط ضد حمله، تجزیه و تحلیل متفاوت از موقعیت های حمله و ضد حمله، ارزیابی موقعیت های مختلف حمله و ضد حمله بود. مدرسین با نمایش فیلم هایی مرتبط که اغلب داوران، مربیان و کشتی گیران در آن ابهام دارند را نمایش دادند.

شرح کامل هفدهمین وبینار به شرح زیر است:

– اگر کشتی گیر مدافع در جهت اجرای فن مهاجم او را کنترل و فنی اجرا کند ضد حمله انجام داده است.(Counterl attak) وامتیاز به وی تعلق خواهد گرفت.

– اگر حمله مهاجم متوقف بشود و بعد مدافع اجرا داشته باشد موقعیت و امتیاز برای کشتی گیر ضد حمله کننده است، به این حالت نیز ضد حمله می گویند.

– اگر مدافع با هر دو شانه به پل برود موقعیت و امتیاز برای مهاجم است.

– اگر کشتی گیر مدافع اجرای فن مهاجم را برای لحظه ای کنترل کند و سپس حمله را روی مهاجم انجام بدهد امتیاز از آن مدافع خواهد بود. (Counterl. attak)
– اگر مدافع بدون تغییر مسیر با شانه های خود به تشک برخورد کند این حمله از جانب مهاجم محسوب می شود و این موضوع حمله (Attak) است.

– اگر سر کشتی گیر مهاجم در حالت زیر گیری داخل باشد و اجرایی توسط مدافع صورت بگیرد، چون مهاجم تسلط و کنترل ندارد امتیاز و موقعیت برای کشتی گیر ضد حمله کننده است. (Counterl. attak)

– در موارد مبهم و مشکوک نیز حق و امتیاز از آن مهاجم و حمله کننده خواهد بود.
فروتن گفت: در انتهای این کارگاه آموزشی 10 فیلم منتخب از مسابقات مختلف به صورت تستی و چهار جوابی نمایش داده شد که مربیان و داوران شرکت کننده در این آزمون شرکت نمودند، پاسخ های صحیح نیز بلافاصله با توضیحات کامل مدرسین به شرکت کنندگان اعلام می شد، همچنین در پایان این کارگاه آموزشی به ابهامات و پرسش های شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

مقرر است این وبینارها به سه زبان اسپانیایی، فرانسه و روسی در روزهای آتی برای داوران، مربیان و کشتی گیران علاقمند از سراسر دنیا برگزار شود.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران