نقش سردار «قاسم سلیمانی» در حمایت از مسأله فلسطین

بین‌الملل
برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه بین الملل خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

نقش سردار «قاسم سلیمانی» در حمایت از مسأله فلسطین

نقش سردار «قاسم سلیمانی» در حمایت از مسأله فلسطین

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس به نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در حمایت از مسأله فلسطین اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس به حمایت گسترده سردار شهید قاسم سلیمانی از مسأله فلسطین اشاره کرد.

وی تصریح کرد که سردار سلیمانی در حمایت از موضوع فلسطین کاملا ثابت قدم بود و هر آنچه را که می‌توانست برای فلسطین انجام داد.

الزهار تاکید کرد: بیش از یک بار با سردار سلیمانی دیدار کردم و وی از نقش بزرگی که حماس ایفا می‌کند قدردانی کرد. هر بار که با وی دیدار می‌کردم اطمینانم افزوده می‌شد که این فرد که خود را فرمانده نیروی قدس نامیده و خود را به قدس مرتبط کرده در حمایت از موضوع فلسطین ثابت قدم است.

این مقام ارشد جنبش حماس تاکید کرد که سلیمانی این آمادگی را داشت که هر آنچه را که جمهوری اسلامی می‌توانست به موضوع فلسطین بدهد انجام دهد و این کار را نیز انجام داد.

الزهار هم چنین تصریح کرد که موضوع فلسطین در ایران وابسته به شخص نبوده که اگر سردار سلیمانی رفت تمامی دستاوردها و روابط سابق وی از بین برود بلکه موضوع فلسطین موضوعی محوری برای ایران بوده و به همین دلیل روابط بین ما و بین ایران روابطی دو طرفه است و سیاست ایران وابسته به شخص نیست بلکه مرتبط به نظام این کشور است.»

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات ثبت دامنه در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات انجام پروژه سئو در تهران