قهرمانان کشتی در مناطق محروم زاهدان حضور یافتند

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

قهرمانان کشتی در مناطق محروم زاهدان حضور یافتند

قهرمانان کشتی در مناطق محروم زاهدان حضور یافتند

جمعی از کشتی‌گیران بیش از ۶۰۰ بسته غذایی را میان خانواده های دانش آموزان محلات قدیمی شهر زاهدان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان لشکری، هادی حبیبی، علی اصغر بذری و عباس طحان به همراه رسول خادم از طرف موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) بیش از ۶۰۰ بسته غذایی و بهداشتی، که با کمک خیرین جمع آوری شده بود را میان خانواده های دانش آموزان پنج مدرسه استیجاری محلات قدیمی شهر زاهدان توزیع کردند.

موسسه خیرین خادمین علی ابن ابیطالب (ع) که تاکنون نزدیک به ۱۴ هزار بسته غذایی را میان مردم نیازمند در شرایط کرونایی در شهرهای مختلف کشور توزیع کرده، اقدامات لازم در جهت مدرسه‌سازی و خانه‌‍سازی در مناطق مرزی شرق کشور را هم پیگیری می کند.

علی کریمی، امیر توکلیان، کمیل قاسمی، حسن رحیمی، سجاد گنج زاده، نیلوفر اردلان، اکرم خدابنده، میثم نصیری، یگانه غریب گشته، بهمن عسکری، امید آرامی به همراه پرویز پرستویی از جمله دیگر ورزشکاران و چهره هایی هستند که با این موسسه همکاری می کنند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران