هند با پشت سرگذاشتن آلمان، چهارمین اقتصاد بزرگ جهان خواهد شد

اقتصادی
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اقتصادی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

تا سال ۲۰۲۶

هند با پشت سرگذاشتن آلمان، چهارمین اقتصاد بزرگ جهان خواهد شد

هند با پشت سرگذاشتن آلمان، چهارمین اقتصاد بزرگ جهان خواهد شد

هند تا سال ۲۰۲۶ به هدف خود برای تبدیل شدن به اقتصاد ۵ تریلیون دلاری خواهد رسید و با پشت سر گذاشتن آلمان به چهارمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، طبق گزارش جدید مرکز تحقیقات اقتصادی و تجاری لندن (سی‌ای‌بی‌آر)، هند تا سال ۲۰۲۶ به هدف خود برای تبدیل شدن به اقتصاد ۵ تریلیون دلاری خواهد رسید و با پشت سر گذاشتن آلمان به چهارمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل خواهد شد.

در این گزارش آمده است که تا سال ۲۰۳۴ اقتصاد این کشور آسیای جنوبی با پیشی گرفتن از ژاپن به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل خواهد شد.

اقتصاد هند در سال ۲۰۱۹ قاطعانه از فرانسه و انگلیس جلو زد و به پنجمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شد.

در گزارش سی‌ای‌بی‌آر آمده است که ۳ کشور هند ژاپن و آلمان در ۱۵ سال آینده بر سر جایگاه سومین اقتصاد بزرگ جهان به رقابت تنگاتنگ خود ادامه خواهند داد.

این در حالیست که اقتصاد هند که سریع‌ترین رشد را در بین اقتصادهای جهان در دست دارد در بازه آوریل تا ژوئن امسال کند شد و تنها ۵ درصد رشد کرد. با این حال گلدمن ساکس پیش‌بینی کرده است که اقتصاد این کشور دوباره در ۲۰۲۰ شتاب بگیرد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع