سود اوراق خزانه‌داری ۱۰ ساله آمریکا از ۱.۹ درصد فراتر رفت

اقتصادی
برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اقتصادی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

سود اوراق خزانه‌داری ۱۰ ساله آمریکا از ۱.۹ درصد فراتر رفت

سود اوراق خزانه‌داری ۱۰ ساله آمریکا از ۱.۹ درصد فراتر رفت

بازار اوراق قرضه آمریکا در پایان ماه دسامبر با کاهش معاملات بی سر و صدا بود و نرخ سود این اوراق به افزایش خود ادامه داد با این حال بدترین افت سالانه آن در ۸ سال اخیر به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، بازار اوراق قرضه آمریکا در پایان ماه دسامبر با کاهش معاملات بی سر و صدا بود و نرخ سود این اوراق به افزایش خود ادامه داد با این حال بدترین افت سالانه آن در ۸ سال اخیر به ثبت رسید.

سود اوراق خزانه‌داری ۱۰ ساله آمریکا که به عنوان بنچ‌مارک سود اوراق قرضه به حساب می‌آید، در معاملات روز سه‌شنبه شب آمریکا ۱۳ صدم درصد رشد کرد و به ۱.۹۲ درصد رسید. با این حال بدترین افت سالانه سود اوراق خزانه‌داری از ۲۰۱۱ تا کنون رقم خود؛ سود اوراق ۱۰ ساله ۷۷ صدم درصد نسبت به آغاز سال افت کرد.

سه‌شنبه که آخرین روز معاملاتی ۲۰۱۹ بود سود اوراق ۳۰ ساله هم بالاتر رفت و به ۲.۳۷۱ درصد رسید.

این در حالی اتفاق می‌افتد که خوش‌بینی‌های سرمایه‌گذاران در مورد توافق تجاری با تردیدهایی همراه شده است. افت سود اوراق خزانه‌داری آمریکا در سال ۲۰۱۹ پس از آن آغاز شد که جنگ تجاری چین و آمریکا شدت گرفت و داده‌های اقتصادی رو به افول گذاشت.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع