هنگامی رفت، کاشانی آمد

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

هنگامی رفت، کاشانی آمد

خیام وقار کاشانی، با رفتن ندا هنگامی، مدیریت بخش «به علاوه فجر» سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را برعهده گرفت.

هنگامی رفت، کاشانی آمد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، 20 آذرماه نادر برهانی مرند طی حکمی ندا هنگامی را به عنوان دبیر بخش به‌علاوه فجر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی کرد. ندا هنگامی سال گذشته نیز با حکم برهانی‌مرند مسئولیت این بخش را برعهده داشت، بخشی که به دلایل مختلف از جمله مسائل اقتصادی دستخوش تغییرات شد.

آیا "به علاوه فجر" دچار مشکل می‌شود؟

حال روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر گفتنه است ندا هنگامی به دلیل تداخل کاری نتوانست جشنواره 38 را همراهی کند. از همین رو، نادر برهانی مرند ضمن تقدیر از تلاش‌های ندا هنگامی تا به این مرحله، خیام وقار کاشانی را به عنوان مدیر بخش «به علاوه فجر» این رویداد معرفی کرد.

خیام وقار کاشانی بازیگر و کارگردان تئاتر به تازگی مسئولیت دبیری پانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان را برعهده داشته است. به گفته مسئولان تئاتری این جشنواره که تا پیش از وقار کاشانی جنبه منطقه‌ای داشته است، جشنواره موفقی بوده که با حمایت شهرداری کاشان می‌تواند به رویداد مهمی تبدیل شود.

وقار کاشانی همچنین سابقه حضور در بخش خصوصی تئاتر داشته و مدیریت تماشاخانه باران را تا سال گذشته برعهده داشت. بخش به‌علاوه فجر، جایی برای عرض‌اندام سالن‌های خصوصی تئاتر است.

سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند 10 تا 20 بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *