واژگونی خودرو معلمان شهرستان اردل / انتقال مصدومان به بیمارستان فارسان

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

واژگونی خودرو معلمان شهرستان اردل / انتقال مصدومان به بیمارستان فارسان

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: خودروی ۵ نفر از معلمان شهرستان اردل امروز دچار واژگونی شد‌.

واژگونی خودرو معلمان شهرستان اردل / انتقال مصدومان به بیمارستان فارسان – اخبار استانها –

‌به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد،به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، مهدی پیکار اظهارداشت: امروز خودروی 5 نفر از همکاران شاغل در مدارس شهرستان اردل که ‌در حال عزیمت به شهرستان اردل بودند در کیلومتر 35 جاده فارسان اردل دچار سانحه شده و واژگون شد.

پیکار گفت: بلافاصله نیروهای امدادی و اورژانس شهرستان فارسان در محل حادثه حاضر شدند و مصدومان را با 4 دستگاه آمبولانس به بیمارستان فارسان منتقل کردند.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده سریعا نسبت به معاینه همکاران عزیز اقدام شد و عمده مصدومیت‌ها از ناحیه پا و کمر همکاران می‌باشد وخوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: بلافاصله یک تیم از اداره کل آموزش و پرورش استان و همچنین مسئولان آموزش و پرورش شهرستان اردل و فارسان جهت پیگیری امور در بیمارستان فارسان حاضر شدند.

انتهای پیام/ش

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *