واگذاری ۸۵ هزار فقره از اسناد علوی به مردم

اجتماعی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه اجمائی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

واگذاری ۸۵ هزار فقره از اسناد علوی به مردم

واگذاری ۸۵ هزار فقره از اسناد علوی به مردم

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه ۸۵ هزار فقره از اسناد علوی به مردم بازگردانده شده است، گفت: ۷ هزار فقره دیگر طی دو روز آینده واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح در مراسم رونمایی از دفاتر املاک و اسناد زمین خواری پهلوی گفت: ۴۱ سال است که دشمنان تلاش می‌کنند تا فرزند شاه را برگردانند و همه درد آنها این است که چرا ایران از دست آنها نجات پیدا کرده است. آنها نوکر و گماشته می‌خواهند، مثل کاری که در عربستان با مردم می‌کنند. باید حواسمان باشد که با چه کسانی طرف هستیم و این مقاومت و ایستادگی بعد از ۴۱ سال است که آنها نتوانسته اند برگردند و هر نقشه‌ای که کشیده اند، مکرشان عملی نشد.

وی گفت: فجیع‌ترین جنایت بشر را در طول تاریخ انجام دادند و داعش را اینها درست کردند و اسلحه دادند. به گفته مقام معظم رهبری، جنتلمن‌ها همان‌هایی هستند که داعش را درست می‌کنند، بعد هم می‌گویند ما آنها را از بین بردیم.

فتاح با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: شب و روز مردم در صف می‌ایستند تا به مزار تو دستی بکشند و چه مکتبی به پا کردی.

وی گفت: ما انقلاب کردیم و نباید در جمهوری اسلامی راهی که رژیم شاهنشاهی رفته است را برویم. مردم از ما انتظار دارند و مسئولان مراقب باشند. مردم می‌گویند ما شهید دادیم و انقلاب کردیم و دیگر نباید به قبل برگردیم و راه و نگاه مردم همان نگاه انقلاب است که در سال ۵۷ برای سرنگونی شاه ملعون انجام دادند. مردم انسان شناس هستند. بچه‌ها از کجا سردار سلیمانی را شناختند؟ این کار خدا بوده است.

فتاح ضمن تشکر از مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر گفت: افتخار انقلاب اسلامی این است که بعد از ۴۱ سال امروز این اسناد رونمایی می‌شود. تمامی این اسناد دستی انجام شده و مستندات آن قوی است.

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: درست است که در جامعه مشکلات داریم، ولی اینها دلیل نمی‌شود که عده‌ای نبش قبر کنند و جای ظالم و مظلوم عوض شود. آنهایی که مملکت را چاپیدند و بردند، ۴۰ سال است که دارند می‌خورند اما تمام نمی‌شود.

فتاح با اشاره به اینکه باید از انقلاب مراقبت کنیم، گفت: ما دستمان پُر است و امام (ره) دست انقلاب را پر کرده و زندگی اش برای ما الگو است و در تمام ابعاد، امام، امام است و رهبر آقا و مولایمان است.

وی گفت: زندگی مقام معظم رهبری بسیار ساده است و انقلاب همین است و تفاوت مقام معظم رهبری با شاه نیز در همین است.

به گفته رئیس بنیاد مستضعفان، امام (ره) راه بهشت آخرت را فراهم کرده است و مسئولان باید مراقب باشند و همه اموالی که از رژیم گذشته به دست آمده، مال مردم است و به آنها بازگردانده شده و می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۵ هزار فقره از اسناد علوی به مردم واگذار شده است، گفت: در این ۴۱ سال بنیاد مستضعفان بابت اموالی که مردم روی آنها کار می‌کردند، یک ریال هم نگرفته و سند آنها چون کلی بوده، تک تک برای مردم سند صادر می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان تأکید کرد: در دو روز آینده ۷ هزار فقره دیگر از اسناد علوی را در گرگان واگذار می‌کنیم و این خواسته رهبری است که مال مردم به مردم بازگردانده شود.

فتاح در خصوص برگزاری نمایشگاه اسناد تاریخی انقلاب نیز گفت: باید مراقب باشیم تا جور دیگری اسناد تاریخی منتقل نشود و از نظر حدود شرعی و قانونی اسناد در نمایشگاه در معرض عموم مردم قرار گیرد و اهل فن، تاریخ را بازگو کنند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات فلاشینگ نما در تهران