والیبال بانوان جوانان آینده‌داری دارد/ از عملکرد تیم راضی هستم

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

والیبال بانوان جوانان آینده‌داری دارد/ از عملکرد تیم راضی هستم

والیبال بانوان جوانان آینده‌داری دارد/ از عملکرد تیم راضی هستم

مربی تیم ملی والیبال بانوان معتقد است الهه پورصالح و ریحانه کریمی از بازیکنان آینده دار والیبال بانوان ایران خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، صفورا گل افشان با اشاره به مدت زمان کوتاه حضور ملی پوشان در اردو، جوان بودن ترکیب تیم و نداشتن بازی تدارکاتی، عملکرد تیم ملی ایران در انتخابی المپیک را مثبت ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه تیم ملی بانوان درحالی در انتخابی المپیک حاضر شد که بازیکنان به مدت یک ماه در اردو حاضر بودند و از طرفی بازی تدارکاتی هم نداشتند، ادامه داد: این درحالی است که میانگین سنی بازیکنان ایران هم پایین بود و به‌رغم چنین شرایطی، من فکر می کنم بازیکنان ایران بسیار خوب عمل کردند و نشان دادند می توانند در آینده نتایج بسیار بهتری کسب کنند.

گل افشان با اشاره به حضور موثر الهه پورصالح در ترکیب ایران که با ۱۶ سال سن به عنوان جوان ترین بازیکن حاضر در این تورنمنت شناخته شد، گفت: پورصالح در بازی مقابل کره امتیازآورترین بازیکن ایران شد و در بازی آخر مقابل اندونزی هم بسیار مثمرثمر بود. شاید بی تجربه باشد و تجربه چندانی در بازی های ملی ندارد، اما در لحظاتی که تعویض شد و دوباره به زمین برگشت توانست نقش بسیار پررنگی در زمین داشته باشد.

وی در پاسخ به این‌که به جز پورصالح کدام بازیکنان توانایی حضور در ترکیب تیم ملی بزرگسالان را در کسوت یک بازیکن ثابت دارند، گفت: ریحانه کریمی جزو بازیکنان قدرتی است که هم بلندقامت است و هم توانایی‌های بالایی دارد. فکر می کنم او در آینده یکی از اعضای اصلی تیم ملی ایران خواهد شد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران