پلمب ۲۸۶ باشگاه به دلیل توزیع مواد نیروزا

ورزشی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه ورزشی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

پلمب ۲۸۶ باشگاه به دلیل توزیع مواد نیروزا

پلمب ۲۸۶ باشگاه به دلیل توزیع مواد نیروزا

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات از بازرسی ۱۱ هزارو ۵۱۹ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در ۶ ماه نخست سال خبرداد و گفت: ۲۸۶ باشگاه توزیع کننده داروهای نیروزاپلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله پریچهره گفت: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر نظارت بر سلامت باشگاه‌ها و در راستای توسعه ورزش پاک و جلوگیری از توزیع و مصرف داروهای نیرو زا، در ۶ ماه نخست سال از ۱۱ هزار و ۵۱۹ باشگاه خصوصی با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور بازرسی شد.

وی افزود: در همین راستا باشگاههای فاقد مجوز شناسایی شدند و در پی آن با اماکن ورزشی که اقدام به توزیع داروهای نیروزا می‌کردند برخورد قانونی صورت گرفت.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات از پلمپ ۲۸۶ باشگاه ورزشی خبرداد و افزود: حسب دستور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور ابلاغ کردیم که با قوت و قدرت بازرسی استمرار یافته تا شاهد فضای پاک و سالم در باشگاههای بدنسازی باشیم.

پریچهره خاطر نشان کرد: از مردم هم می‌خواهم در صورت مشاهده، تجویز و فروش هرگونه دارو در باشگاه‌های ورزشی با مسئولان بازرسی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها از طریق سامانه مربوطه تماس گرفته تا پیگیری و اقدام قانونی صورت بگیرد.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران