پویش مردمی اعتراض به سکوت دولت‌های اروپا در قبال جنایت‌های امریکا

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

پویش مردمی اعتراض به سکوت دولت‌های اروپا در قبال جنایت‌های امریکا

پویش مردمی اعتراض به سکوت دولت‌های اروپا در قبال جنایت‌های امریکا

انجمن سواد رسانه‌ای ایران با انتشار بیانیه‌ای از آزادی‌خواهان جهان خواست تا در «پویش مردمی اعتراض به سکوت دولت‌های اروپایی در قبال به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی» شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن سواد رسانه‌ای ایران با انتشار بیانیه‌ای از آحاد مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان خواست تا در «پویش مردمی اعتراض به سکوت دولت‌های اروپایی در قبال به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی» اعتراض شدید خود را نسبت به سکوت دولت‌های اروپایی در برابر جنایت‌های دولت آمریکا، اعلام کنند.

این پویش با اشاره بر اینکه اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی و مجاهد رشید ابومهدی المهندس، مصداق مسلم تروریسم دولتی است، بر غیرقانونی و خصمانه بودن این عملکرد دولت ایالات متحده آمریکا تاکید کرد.

در بیانیه این پویش آمده است: این اقدام از سوی دولتی انجام شد که به اذعان مقامات رسمی آن، گروه تروریستی و خطرناک داعش را ایجاد و از آن حمایت کرد. این در حالی است که شهید حاج قاسم سلیمانی، به عنوان مبارز خستگی ناپذیر، با سال‌ها تلاش شبانه روزی خود، نقش کلیدی در نابودی داعش در منطقه بر عهده داشت.

پویش مردمی اعتراض به سکوت دولت‌های اروپایی در قبال به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه «بی تردید مجاهدت‌های شهید سپهبد قاسم سلیمانی خدمت بزرگی در تأمین امنیت مردم جهان و از جمله کشورهای اروپایی محسوب می‌شود، تصریح کرده است که «انتظار روشن آزادی خواهان و صلح دوستان جهان فارغ از دین، ملیت و زبان، مخالفت و اعلام محکومیت این اقدام تروریستی است».

بنا بر این گزارش علاقه مندان به مشارکت در پویش یاد شده برای دسترسی به فرم مشارکت در این پویش مردمی و امضای طومار محکومیت اقدام تروریستی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از طریق این لینک می‌توانند اقدام نمایند:

لازم به ذکر است پیش از این دفاتر نمایندگی انجمن سواد رسانه‌ای ایران در تهران و کرمان در مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نسبت به اخذ امضای شرکت کنندگان در مراسم‌های مذکور برای دعوت دولت‌های اروپایی به محکوم نمون اقدامات جنایتکارانه دولت آمریکا اقدام نمودند که با استقبال آحاد مردم مواجه شد و تا کنون هزاران نفر از مردم شهرهای تهران و کرمان به این پویش پیوسته‌اند.

همچنین مدیران و اعضای این انجمن در گفت‌وگوهای جداگانه با رسانه‌های جمعی ضمن ابراز تأسف از خطای انسانی یک نفر از کارکنان نیروهای مسلح که منجر به شهادت ۱۶۷ نفر از مسافران پرواز تهران _ اوکراین شده است با توجه به شیوه اطلاع رسانی این موضوع از روز چهارشنبه تا کنون خواستار رویکرد حرفه‌ای تر مسئولین در نحوه اطلاع رسانی حوادث شدند.

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران