پیام مادر شهید قربانخانی به سردار شهید قاسم سلیمانی

فرهنگی
برترین ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین عروس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره ون در تهران

وب سایت آسمان در راستای ارائه اخبار در زمینه های گونان اقدام به ارائه خبردرضمینه فرهنگی خود با بهترین گرداوری خبر از معتبر ترین منابع به نقل از خبرگذاری ایسنا نموده. لذا در این ضمینه شما را به مطالعه خبر فوق به نقل از خبر گذاری ایسنا مینماید.

به نمایندگی از مادران شهدای مدافع حرم ایرانی و افغانستانی

پیام مادر شهید قربانخانی به سردار شهید قاسم سلیمانی

پیام مادر شهید قربانخانی به سردار شهید قاسم سلیمانی

مادر شهید مجید قربانخانی به نیابت از مادران شهدای مدافعان حرم برای شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی پیام دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، مادر شهید مجید قربانخانی؛ مادر شهید مدافع حرم به نمایندگی از مادران شهدای مدافعان حرم برای شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی، دلنوشته‌ای به نگارش درآورده است:

بسم الله قاصم الجبارین

چقدر تکرار سخت و غم انگیز است و حادثه‌ها نابود کننده هستند. و اینک فراقی دوباره خانواده‌های مدافع حرم ایرانی و افغانستانی را عزدار کرد و ملت ایران داغدار شدند. آری پرواز اسطوره‌ای دیگر به جمع شهدای مدافع حرم و پر کشیدن سرداری خاص که تمام دنیا او را با نام سردار دل‌ها می‌شناسند.

سردار کرار! علی شهادت گواری وجودت باد چه زیبا شهید شدید! تمام کربلا را داشتید اربا اربا شدن؛ دست بریده شده با انگشتر؛ پیکری سوخته؛ غریب؛ مظلوم و تنها.

سردار ذوالفقار! استادی را خوب انجام دادید و پایان مکتب اهل بیت را با شهادت تمام عیار کربلایی خود به اتمام رسانیدید و چه زیبا پرکشیدید. دوباره مادران شهدای مدافع حرم را داغدار کردید و فرزندان شهدا را یتیم و قلب ملت ایران را جریحه دار هر چند آرزوی شهادت را داشتید. اما علی زمانه را زود تنها گذاشتید.

سردار دل‌ها! امروز فهمیدیم از استادی مانند شما شاگردهای چون شهدای مدافع حرم بعید نبوده است و چه سرنوشت زیبایی بود. شاگردانتان هم خوب درسشان را یاد گرفته بودند. یکی را سربریدن؛ یکی را آتش زدن و دیگری را اربا اربا کردند و همگی را در غربت شهید کردند اما سردار دل‌ها، بزرگ استاد! این سرنوشت شما بود که شهادت را تمام عیار از بی بی زینب (س) هدیه گرفتید.

مالک اشتر علی! شهادت مبارکتان باد راهتان ادامه دارد نگران علی زمانه مولا و رهبرمان نباش اگر فرمان بدهند ما مادران شهدای مدافع چادر بر سر کرده و اسلحه بدست می‌گیریم و در برابر ظلم و استکبار با قدرت از وطن و رهبرمان دفاع خواهیم کرد. آرام بخواب سلام ما را به بی بی زهرا (س) و بی بی زینب (س) برسان و ما را فراموش نکنید.

و اما از رهبرمان مولای عزیزمان درخواست داریم انتقام خون به ناحق ریخته سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را از آمریکا جنایت کار که دست‌هایش هنوز بوی خون فرزندان شهید ما را دارد بگیرند.

(حاج قاسم سردار دل‌ها شهادت مبارک) ازطرف مادران شهدای مدافعان حرم

منبع | Refrence

بزرگترین ارائه دهنده خبرهای گوناگون در ضمینه های مختلف در بستر وب به صورت فوق العاده سریع

برترین ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس در تهران

برترین ارائه دهنده خدمات الو قلیون در تهران